Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-06-2014, 13:00   #36
Lost
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 269 Lost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skałLost jest jak klejnot wśród skał
Pamiątki:


Ezechiel Deakin:
Cytat:
Jazda konna - samouk:
Gdy pierwszy raz zobaczyłeś dumnego mustanga w stajni Daltona nie mogłeś nie żywić niekłamanego respektu dla silnego ogiera. Mimo, że nie miałeś zbyt wielkiego doświadczenia z jazdą konną, to właśnie taki środek transportu wybrałeś w podróży przez Stany. W końcu udało Ci się ujarzmić bestię i nagiąć ją zgodnie do swojej woli.

Wymagania: Ruszyć w pościg za łowcami konno.

Zasady: Umiejętności jazda konna i ujeżdżanie samoczynnie awansują z poziomu 0 do poziomu 1. Nie można ich jednak później rozwinąć ponad 3, bez pomocy profesjonalnego trenera.
Cytat:
One, lucky bastard
Widziałeś kiedyś robota? Takie molochowe świństwo, co się nazywa łowca? Ja widziałem, jak jeden koleś dwoma strzałami z pistoletu kładzie dwa takie paskudztwa. Niby, nieźle, ale słyszy się o takich historiach. Wiesz, co w tej było niezwykłe? Facetowi przy drugim strzale zaciął się pistolet na amen, a mimo tego pocisk wystrzelił i unieruchomił szarżującą na niego bestie. Wyobrażasz to sobie? Przy okazji… Ten facet podobno jest ślepy. Nie zalewam.

Wymagania: wystrzelić z zaciętej broni.

Zasady: Dwa razy na roździał w razie zacięcia broni innej niż wadliwa, możesz przerzucić kość na trafienie celu. Strzał jest ponawiany, a poprzedni z zacięciem traktowany jako niebyły.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Randall Fray:
Cytat:
Kulejesz
Nie wszystko zawsze idzie zgodnie z planem. W ciągu swoich podróży pomyliłeś się ten jeden raz za dużo. W konsekwencji, w wypadku samochodowym złamałeś nogę. Wprawdzie Zszywacz zrobił co mógł, żeby poskładać Cię z powrotem w jeden kawałek, ale nie udało mu się całkowicie.

Wymagania: Odnieść poważne obrażenie nogi.

Zasady: Twoje testy kondycji związane z biegiem są zawsze o poziom trudniejsze, generalnie poruszasz się trochę wolniej od innych
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Ostatecznie nie jest tak źle. Udało Ci się zagadać Dentystę, dałeś radę w Teksasie, łowcy zdecydowali się wybrać Cię na nadzorcę niewolników szóstego komanda specjalistycznego. Brzmi mądrze, ale prawda jest taka, że biegasz na posyłki, rozdajesz posiłki i od czasu do czasu wrzaśniesz na kogoś. Nie jest źle, jesz lepiej, masz więcej wolnego czasu.
Obserwujesz więc.

Wymagania: Być nadzorcą komanda

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, mającego związek z twoim komandem łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Drapieżnik
Zwykli ludzie po prostu napieprzają. Czy to w zwarciu czy na dystans, z lepszym lub gorszym celem tylko walą. Niektórzy z wyższej półki walą w głowę czy serce. Ta... Każdy kto myśli się tam opancerzy. Ty potrafisz wyczuć słabą stronę ofiary. A to, że zbroja jest słabsza w okolicy pachy albo przeciwnik kuleje na lewą nogę czy nie do końca widzi na prawe oko. Dostrzegasz to i bezlitośnie wykorzystujesz.

Wymagania: Pokonanie cyborga dzięki dostrzeżeniu słabych stron, wykorzystanie zaszczucia Rudego czy uderzenie z najsłabiej chronionej strony karawany uchodźców.

Zasady: Po zdaniu trudnego testu czujności otrzymujesz informacje na temat słabych punktów przeciwnika, z którym walczysz. Bazowa trudność testu nie zostaje obniżona w razie dłuższej obserwacji.
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Clyde King:
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Spędziłeś w karawanie ponad pół roku. Przeżyłeś w nieludzkich warunkach, nie dzięki swojej sile, ale sprytowi i charakterowi. Zdołałeś nawiązać kontakt z wieloma niewolnikami, większość z nich przynajmniej poznałeś. Czasami masz wrażenie, że wiesz o nich więcej, niż oni sami o sobie.

Wymagania: Być najdłużej uwięzionym niewolnikiem z całej grupy

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, którego spotkasz łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Clyde & King
Wiele myślałeś o tym, co zdarzyło się w ostatnich dniach. O ludziach, którzy zginęli na twojej drodze. Jakaś część Ciebie natrętnie powtarza, że z twojej winy, że gdybyś spróbował inaczej być może oni wszyscy wciąż by żyli. Każdy jest mądry po szkodzie, Clyde.

Wymagania: Karawana mutantów ginie w zasadzce.

Zasady: Ciężko to wytłumaczyć, ale wydaje Ci się, że jest obok Ciebie wewnętrzny głos, który posłuchany raz na kampanie może uratować Ci życie. Czasami jednak głos przychodzi we śnie, a wtedy dojmujące poczucie winy nie pozwala zasnąć.
Cytat:
Nikomu nie potrzebny jest fizyk
Słyszałeś kiedyś o fuzji jądrowej? O reakcji, która powoduje, że łączące się jądra deuteru i trytu mogłyby dać nam w teorii nieograniczone źródło energii? Nie tylko słyszałeś, mógłbyś napisać na ten temat książkę. Znasz się na układach elementarnych, możesz poprowadzić wykład z fizyki kwantowej… Tyle, że nikogo to nie obchodzi. Ale hełm z czerwonym krzyżem i plecak pełen medykamentów wygląda obiecująco. Wkrótce zarobisz na ksywę “Doc”.

Wymagania: Być drużynowym łapiduchem.

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o dwa punkty, a chirurgia o jeden.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Wayland “Lynx” Givens
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Zawsze gotowy
Każdy wolną chwilę spędzałeś czyszcząc swoją broń i dbając o to, by następnego razu nie zawiodła, kiedy będzie potrzebna. Cóż, kilka razy fortuna była tutaj niezłą sucz, ale koniec końców królową zawsze będzie statystyka.

Wymagania: Na każdym postoju, broń musi być przejrzana i wyczyszczona. W tym samym czasie nie może robione być nic innego, wymagającego skupienia oraz pracy rąk.

Zasady: Test na zacięcie wykonywany jest tylko w razie wyrzucenia na kości 20.
Cytat:
Oszpecony
Jesteś jednym z tych, którzy gdy uśmiechają się, to robią to od ucha do ucha. Paskudna rana rozpłatanego przez pocisk policzka, nawet zaszyta nie ma większej szansy dobrze się zabliźnić. Straszysz i ściągasz uwagę, nawet jak na standardy świata po postapokalipsie. Lepiej pokazywać się w masce.

Wymagania: Oszpecona twarz

Zasady: Test polegające na Perswazji, Zaufaniu, Empatii itp. są o stopień trudniejsze? Jednakże Zastraszania o stopień łatwiejsze? Ponad to postać może spotkać się ze skrajnymi reakcjami przy pierwszym poznaniu.
Cytat:
Morderca
Karawana mutantów składająca się głównie z nieuzbrojonych cywilów zginęła, bo ktoś powiedział o dwa słowa za dużo. Gdy jeszcze można usprawiedliwiać strzelaninę na ulicy, to ciężko zrozumieć rzeź jaka dokonała się na piętrze jednego z bronionych domów.

Wymagania: Wymordować tłum nieuzbrojonych mutantów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Maria Deakin
Cytat:
Kula u nogi
Niektórzy chcieliby widzieć cię, jako zbędną cześć grupy, kolejną mordę do wykarmienia. Jednak to, że nie nosisz największego karabinu i często podczas walki twoja funkcja ogranicza się do czekania na rannych i dodawania otuchy ukrywającym się w piwnicy nie znaczy, że można Cię zlekceważyć. A niektórzy tak właśnie zrobili.

Wymagania: Nie uczestniczyć aktywnie w starciach

Zasady: Przeciwnicy wybierając cel, Marię nie traktują jako cel pierwszorzędny
Cytat:
Pielęgniarka
Przez kilka ostatnich dni w ruinach widziałaś więcej krwi i rannych, niż wcześniej przez całe swoje życie. Asystowałaś w kilku operacjach i mając nad sobą takiego nauczyciela, jak King opanowałaś podstawy pierwszej pomocy o wiele lepiej, niż przez wszystkie lata spędzone na farmie.

Wymagania: Asystować w operacjach przeprowadzanych przez kompetentnego chirurga

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o jeden punkt.
Cytat:
Rozerwane mięśnie lewego ramienia
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki rozerwały ci mięśnie lewego ramienia. Nawet po operacji połączonej z rehabilitacją ręka nie odzyska już nigdy pełnej sprawności.

Wymagania: Rozerwane mięśnie lewego ramienia

Zasady: Testy budowy i zręczności wykonywane lewą ręką bez wsparcia prawej są o poziom trudniejsze.
Cytat:
Utrata prawego ucha
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki pozbawiły Cię prawego ucha. Szczęście w nieszczęściu, że brak z łatwością można przesłonić rozpuszczonymi włosami.

Wymagania: Utrata prawego ucha

Zasady: O stopień trudniejsze testy nasłuchiwania
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 09-06-2014 o 14:53.
Lost jest offline