Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-07-2014, 09:16   #1
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Neuroshima] NHZ 2

Neuro Hibernatus Zap... szybko. Pewnie nie znajdą się na to chętni, ale w sumie myślę sobie, że można i spróbować założyć rekrutację.


Miejsce rozgrywki.

Założenia fabularne:
Podobnie jak w pierwszej części (które już w necie nie znajdziecie) trójka was goni jednego sukinsyna, nazwijmy go... Bob. W każdym razie Bob wbija do ukrytej jaskini i hibernuje się tak dobrze, że nie da się go stamtąd wyciągnąć. Jesteście tak zdeterminowani (żądza zemsty i te rzeczy), że ładujecie się do trzech pozostałych hibernatorów, ustawiacie sobie czas, żeby obudzić się godzinę przed nim i hajda na dziką przyszłość.

Mija 30 lat. Bob was zrobił na szaro, bo wyświetlacz z jego czasem był oszukany. On obudził się rok wcześniej i porzucił was tutaj. Trzeba będzie go dopaść niezważając na nowe okoliczności przyrody.

Założenia mechaniczne:
1. Mechaniki minimalna. Jest do wyboru: Żołnierz, Oszust i Naukowiec. A wybór ten ma wyłącznie znaczenie, gdy któryś z was zginie, bo wtedy zmniejsza się szansa na wykorzystanie umiejętności innych. Czyli na przykład: jak kogoś macie zastrzelić to wasza szansa zastrzelenia kogoś jest większa gdy Żołnierz jest przy was.
2. Wybór nie jest niczym ograniczony, drużyna może składać się z samych Żołnierzy.
3. Będę rzucał kostką. Jedną k20. Ustalał poziom trudności w toku odpisywania.

Założenia techniczne gry:
1. Gramy dłużej niż 60 minut, nie dłużej niż 120 minut. Gramy nonstop. Siadamy i piszemy odpisy wciskająć F5 i sprawdzając, czy wszyscy już odpisali i czy jest odpis mój - MG. W stylu Zap... tak jak dawniej grało się na czatach, ale bez zbędnego pieprzenia, tajnych deklaracji, zbędnie długich opisów i całego szajsu. 90% wyobraźni, 10% pisaniny.
2. Pierwszy NHZ trwał 130 minut (ostatnie 8 minut na odpis kończący) i zawierał 32 odpisy MG.

Dlatego jeżeli jesteś w stanie siedzieć przy kompie półtorej godziny bez wychodzenia do WC, do kuchni, bo rodzina woła, bo serial leci... jeżeli jesteś w stanie nie dotykać reszty fascynującego internetów tylko siedzieć na forum w jednym temacie pisać, czytać i naciskać F5 to ZAPRASZAM NA NEURO HIBERNATUS ZAPIE....

Termin na to szaleństwo do ustalenia. Jakoś w lipcu i żeby każdemu pasowało i żeby napewno nie rozpruł się. Proponowałbym ustalić ewentualne daty i potem potwierdzać je co 24h. W poprzednim NHZ nie było tego problemu, bo gracze zgłosili się natychmiast i graliśmy. Gdyby tak się wydarzyło i teraz to ja proponuję jutro o 10:00.

Karta postaci:
1. Nazwa postaci.
2. Profesja postaci (Żołnierz lub Oszust lub Naukowiec)
3. Obrazek z twarzą postaci. Z twarzą. Nie z hełmem. Nie z maską. Twarzą.

A jak się nie podoba to poświęć trochę więcej czasu niż zabrałaby ta gra na jeden z klasyków kinematografii, bo pewnie żeś nie oglądał:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=nM0w1dTNAH0[/media]
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 05-07-2014 o 09:25.
Anonim jest offline