Może być też Grimm RPG:
Fantasy Flight Games [Grimm RPG] - Leading publisher of board, card, and roleplaying games.
Chociaż Mouse Guard wydaje się być bardziej odpowiedni, gdyż Grimm to w swoich założeniach horror i trzeba dobrze przemyśleć scenariusz, aby nie posunąć się za daleko.
Ja jednak wybrałbym jednak klasyczne DnD tylko z wyrzuceniem mechaniki i jakimś stosunkowo prostym scenariuszem. Klasyczne ratowanie księżniczki, czy też ubicie smoka.
Bazuj na jakiś ogranych schematach, znanych bajkach i filmach. Dzieciaki nawet znając fabułę mogą się dobrze bawić, bo w tym przypadku same będą tworzyć opowieść i to będzie ich źródłem satysfakcji.
Jako inspiracje polecam baśniowy kanon, oczywiście Tolkiena i jego Hobbita i Dragonlance.
Możesz też się pokusić o adaptację Akademii Pana Kleksa, choć nie wiem jak jest ze znajomością tego dzieła u dzisiejszych dzieciaków. Nawet jednak jeżeli nie znają, to zarówno książka, jak i filmy mogą być dobrym pomysłem na scenariusz.