Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-08-2014, 22:05   #4
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Wielu próbowało zrobić realistyczną mechanikę starć i wielu połamało sobie zęby. Jest zbyt wiele zmiennych podczas walki żeby to można było łatwo ująć, a gdy się próbuje to cierpi na tym płynność gry. Starcia przeradzają się wtedy w wielogodzinne maratony rzucania kostką, nad sytuacją która w rzeczywistości trwałaby pięć sekund.

Ja osobiście wolę proste mechaniki typu np. Oko Yrrhedesa gdzie można podczas jednego rzutu w bojowej konfrontacji zawrzeć dowolny opis manewru.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem