Wątek: 4 domy Tzeencha
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2014, 14:18   #4
valtharys
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 1 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Kolejną rzeczą dość ważną jest jakie profesje twoi gracze będą wykonywać, i jacy będą z charakteru. Jak bym grał takim najemnikiem, typowym "Mr.Money" to wybacz, ale nie obeszła by mnie jakaś baba co płacze za dzieckiem. Efekty psychologiczny jest fajny, tylko musi trafiać w danego gracza i to kogo odgrywa. Druga rzecz, to tak jak napisał kolega wyżej: co za dużo to nie zdrowo.. Stopniować ale nie przesadzać, bo gracze właśnie mogą się znudzić, albo stracić chęć do otwierania jakichkolwiek drzwi czy wchodzenia do jakichkolwiek potem budynków. Kolejna kwestia, o której sam ostatnio się przekonałem, ilość graczy. Zależy ilu masz graczy, czy mają możliwość rozdzielania się, bo jeśli tak..to pamiętaj, że aby zadziałał twój pomysł liczy się dobry opis tego. To znowu, przy rozdzieleniu i powiedzmy 7 graczach, który każdy idzie sobie gdzieś...sprawia, że dla jednego sesja będzie ciekawa a reszta zacznie się w końcu nudzić. Opis dokładny, oddający to co chcesz uzyskać, nie będzie trwał 20 sekund... im więcej graczy tym ciężej też.

Poza tym musi też być sens, powiązanie - jak Python stwierdził - z sesją, misją, czy tam głównym wątkiem przygody.. Bo inaczej to tak trochę kosmicznie.. może wyjść. Zależy czy postacie są też początkujące, rozwinięte...
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem