Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-09-2014, 21:41   #1
Mortarel
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2ed.] Karak Azgal III


Legenda:

1. Wielka Świątynia Przodków
2. Świątynia Mirmydii
3. Świątynia Shallyi
4. Świątynia Gorlaza Złotego
5. Forteca Skalfa
6. Srebrna Fontanna
7. Pomnik Skalfa Smokobójcy
8. Siedziba Klanu Norgunson
9. Siedziba Klanu Durgarson
10. Siedziba Klanu Rorganson
11. Siedziba Klanu Voragosdotr
12. Siedziba Klanu Damirson
13. "Nagroda Górnika" - najstarsza karczma w mieście
14. Studnia Zambora - zejście do podziemi na poziom pierwszy
15. Magiczny kram Toda Muellera
16. "Złoty Kufel" - karczma
17. Składzik Towarów Grondelli
18. Targ Czarnorynkowy
19. Bełkocząca Fontanna
20. Kamienny Plac
21. Gildia Kamieniarzy
22. Gildia Złotników
23. Gildia Górników
24. "Smocze Oko" - karczma
25. Koszary



Forteca Skalfa to otoczone górami miasto, górujące nad dwiema przełęczami. jest to wspaniały przykład zdolności krasnoludzkich inżynierów, więc tym bardziej bogaci mieszkańcy patrzyli ze zdziwieniem na grupę przybłędów, którą jakiś - zapewne głupi - strażnik wpuścił nieopatrznie za bramę. Prawdopodobnie gdyby nie obecność szlachcica w tej grupie awanturników, nikt nie zamieniłby nawet słowa ze śmierdzącym trupami Levinem, dziwnie wyglądającym obcokrajowcu o wschodnim akcencie lub też krasnoludem o nieciekawym wyglądzie wróżącym kłopoty. No cóż... świat schodzi na psy i wygląda na to, że obecność szlachcica wystarczy abyście mogli wałęsać się bez przeszkód po ulicach tego pięknego miasta.

Udaliście się zatem do karczmy o dźwięcznej niczym dźwięk złotych monet nazwie - Nagroda Górnika. Jak usłyszeliście, była to najstarsza karczma w mieście, dlatego też każdy ją polecał. Karczma trzymała poziom i można było w niej kupić najlepsze jadło i napitki, oczywiście odpowiedni poziom trzymały też ceny, jednak kto szlachcicowi zabroni? A reszcie przybłędów lepiej było się trzymać tego jegomościa, bowiem bez jego towarzystwa można było szybko skończyć w Martwych Wrotach. Mieliście okazję widzieć tę dzielnicę i za nic w świecie nie chcielibyście trafić do tego gniazda żmij.


Każdy z was trzymał za to w ręku wejściówkę do Studni Zambora- oficjalnego zejścia pod ziemię. Otrzymaliście je okazyjnie od strażników. Srebrna moneta za sztukę, z okazji Święta jakiegoś tam boga krasnali od pagórków czy czegoś tam, kto by sobie głowę zaprzątał szczegółami.

Wszystko co pozostało wam zrobić to zaplanować wyprawę i zakupić odpowiedni sprzęt, po odpowiedniej cenie... Na szczęście znajdowaliście się w jednym z najlepiej zaopatrzonych miejsc w tej części świata. Liczne sklepy, stragany i krami stały przed wami otworem. Pamiętajcie, że nie tylko dobry sprzęt i plan zapewnia sukces. Bardzo istotne są też informacje. Ale dość tego! Siedząc tak przy drewnianym stole i słuchając dźwięków lutni barda, nie mogliście się już doczekać zejścia w ciemność, gdzie czeka na was złoto i chwała lub śmierć. Głównie śmierć,

GM INFO:

Pierwszy post jak zwykle poświęcony przygotowaniom do zejścia w podziemia. Możecie udać się do sklepów lub w inne miejsca miasta. Napiszcie na PW lub w poście czego szukacie i co chcecie kupić, ja podam cenę. Każdy może się targować, nawet jak nie ma wykupionej umiejętności - w takim wypadku testujemy jednak połowę wartości waszej cechy. Szansę są mniejsze, ale jednak są. Możecie też czynić pewne plany. Powodzenia!
 
Mortarel jest offline