Dzień dobry, będzie krótko i na temat.
Szukam
jednego gracza, aby uzupełnić drużynę w jednej z moich sesji. Postać poprzedniego gracza zginęła w pożarze, więc potrzeba kogoś na miejsce tej postaci. Gramy dungeon crawlera w świecie warhammera. Częstotliwość postowania to min. 1 post na trzy dni, choć z praktyki widzę, że idzie to nawet szybciej. Nie mamy gdoca, posty piszemy krótkie, kilku zdaniowe.
SESJA-LINK ([warhammer 2ed] Karak Azgal)
Gracze sami sobie zdecydowali kogo szukają, oto ich propozycje:
-Postać z leczeniem: np. akolita, cyrulik, włóczykij. (Medyk na wagę złota, można zrobić combo akolity ranalda i mieć leczącego pseudo-łotra, który korzystać będzie z dodatkowych umiejek i później magii kapłańskiej, a tam mamy otwierania zamków i inne takie)
-Uczeń czarodzieja (choć z drugiej strony w drużynie brak łotrzyka i medyka, ale chyba gracze liczą na odwalenie brudnej roboty w walce jakimś czarem, choć trudno trochę o takie przy posiadanym poziomie mocy, więc bym się dobrze zastanowił nad wyborem ucznia)
-coś a'la
łotrzyk z wykrywaniem pułapek i otwieraniem zamków (taka postać zginęła i trochę brak im jej umiejętności)
Rzutem na taśmę fajnie jakby postać miała też chociaż jedną z poniższych umiejętności: znajomość języka (klasyczny), wiedza (np. historia), Jakaś przydatna nauka, czy rzemiosło- można sobie nawet wymyślić i puścić wodzę fantazji np. rzemiosło (wytwarzanie pochodni),
czytanie i pisanie - macie 500 PD, można za 200 kupić coś ciekawego, albo i nie. Choć w drużynie nikt nie umie czytać i pisać.
Ogólnie wychodzi na to, że
akolita Ranalda może być takim idealnym wyborem. Czytanie i pisanie, nauka (historia i teologia), leczenie, język (klasyczny) - będą mega przydatne. Szybki refleks fajnie wygląda.
Polecam grę elfem, dla dodatkowej zręczności i US + język elfów, zmysł magii, bystry wzrok i błyskotliwość pod leczenie.
- można kupić krótki łuk - pasuje do łotra i elfa.
Skupiamy się na wysokiej Zręczności i Inteligencji. Podnieść inteligencję na maksa dla leczenia (mamy +5 Int z błyskotliwości z elfa) i zręczność pod złodzieja (mamy +5 z szybkiego refleksu akolity) + darmowe zwinne palce związane z kultem, a za 200 PD kupić otwieranie zamków. I mamy normalnego złodzieja, który jeszcze wspomaga się magią kapłańską po awansie i leczy, a do tego zna trzy języki, dwie nauki i czyta oraz pisze. Człowiek orkiestra
Profesja podstawowa, otrzymuje
500 PD na start + Darmowe rozwiniecie + łaska Shalyii.
Jak już niemal zrobiłem postać za was, to co trzeba zrobić aby zgrać:
1. Napisać kartę poprawną mechanicznie.
2. Napisać krótką historię na pół strony A4 o tym, jak to wasz bohater żyje sobie w Karak Azgal, kim jest i jak to szuka pracy i akurat spotyka drużynę.
3. Wysłać to do mnie.
Kto pierwszy wyśle wszystko bez błędów, to będzie grał. proste. Zależy mi na czasie, żeby znaleźć gracza jak najszybciej.
Pytania w temacie lub na PW.
Pozdrawiam.