Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-10-2014, 18:22   #3
Lost
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 1 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
2. Bohaterowie Graczy


Randall Fray:
Postrzał mięśni brzucha (O poziom trudniejsze wszystkie testy związane z wysiłkiem fizycznym)
Powierzchowne oparzenia całego ciała
Powierzchowne poszarpanie tkanek całego ciała
Złamany nos


Clyde King:
Rozcięta głowa
Draśnięcie stopy
Rana mięśni brzucha
(O poziom trudniejsze wszystkie testy związane z wysiłkiem fizycznym)

Maria Deakin:
Draśnięcie uda
Draśnięcie szyi

Rozerwane mięśnie ramienia lewej ręki (o stopień trudniejsze wszystkie testy wykonywane tą ręką)
Utrata prawego ucha (o stopień trudniejsze testy nasłuchiwania, okresowe problemy z błędnikiem)
Powierzchowne oparzenia całego ciała
Powierzchowne poszarpanie tkanek całego ciała


Wayland Givens:
Rozerwany policzek
Rozcięte udo
Zatrucie

Legenda:
Kolor żołty: Lekka rana
Kolor czerwony: Ciężka rana
Kolor bordowy: Krytyczny rana
Wykrzyknik: Niedostatecznie opatrzona rana



Pamiątki:


Randall Fray:
Cytat:
Kulejesz
Nie wszystko zawsze idzie zgodnie z planem. W ciągu swoich podróży pomyliłeś się ten jeden raz za dużo. W konsekwencji, w wypadku samochodowym złamałeś nogę. Wprawdzie Zszywacz zrobił co mógł, żeby poskładać Cię z powrotem w jeden kawałek, ale nie udało mu się całkowicie.

Wymagania: Odnieść poważne obrażenie nogi.

Zasady: Twoje testy kondycji związane z biegiem są zawsze o poziom trudniejsze, generalnie poruszasz się trochę wolniej od innych
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Ostatecznie nie jest tak źle. Udało Ci się zagadać Dentystę, dałeś radę w Teksasie, łowcy zdecydowali się wybrać Cię na nadzorcę niewolników szóstego komanda specjalistycznego. Brzmi mądrze, ale prawda jest taka, że biegasz na posyłki, rozdajesz posiłki i od czasu do czasu wrzaśniesz na kogoś. Nie jest źle, jesz lepiej, masz więcej wolnego czasu.
Obserwujesz więc.

Wymagania: Być nadzorcą komanda

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, mającego związek z twoim komandem łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Drapieżnik
Zwykli ludzie po prostu napieprzają. Czy to w zwarciu czy na dystans, z lepszym lub gorszym celem tylko walą. Niektórzy z wyższej półki walą w głowę czy serce. Ta... Każdy kto myśli się tam opancerzy. Ty potrafisz wyczuć słabą stronę ofiary. A to, że zbroja jest słabsza w okolicy pachy albo przeciwnik kuleje na lewą nogę czy nie do końca widzi na prawe oko. Dostrzegasz to i bezlitośnie wykorzystujesz.

Wymagania: Pokonanie cyborga dzięki dostrzeżeniu słabych stron, wykorzystanie zaszczucia Rudego oraz uderzenie z najsłabiej chronionej strony karawany uchodźców.

Zasady: Po zdaniu trudnego testu czujności otrzymujesz informacje na temat słabych punktów przeciwnika, z którym walczysz. Bazowa trudność testu nie zostaje obniżona w razie dłuższej obserwacji.
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.
Cytat:
Morderca
Karawana mutantów składająca się głównie z nieuzbrojonych cywilów zginęła, bo ktoś powiedział o dwa słowa za dużo. Gdy jeszcze można usprawiedliwiać strzelaninę na ulicy, to ciężko zrozumieć rzeź jaka dokonała się na piętrze jednego z bronionych domów.

Wymagania: Wymordować tłum nieuzbrojonych mutantów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Clyde King:
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Spędziłeś w karawanie ponad pół roku. Przeżyłeś w nieludzkich warunkach, nie dzięki swojej sile, ale sprytowi i charakterowi. Zdołałeś nawiązać kontakt z wieloma niewolnikami, większość z nich przynajmniej poznałeś. Czasami masz wrażenie, że wiesz o nich więcej, niż oni sami o sobie.

Wymagania: Być najdłużej uwięzionym niewolnikiem z całej grupy

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, którego spotkasz łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Clyde & King
Wiele myślałeś o tym, co zdarzyło się w ostatnich dniach. O ludziach, którzy zginęli na twojej drodze. Jakaś część Ciebie natrętnie powtarza, że z twojej winy, że gdybyś spróbował inaczej być może oni wszyscy wciąż by żyli. Każdy jest mądry po szkodzie, Clyde.

Wymagania: Karawana mutantów ginie w zasadzce.

Zasady: Ciężko to wytłumaczyć, ale wydaje Ci się, że jest obok Ciebie wewnętrzny głos, który posłuchany raz na kampanie może uratować Ci życie. Czasami jednak głos przychodzi we śnie, a wtedy dojmujące poczucie winy nie pozwala zasnąć.
Cytat:
Nikomu nie potrzebny jest fizyk
Jako jeden z ostatnich ludzi na świecie, wiesz, co to jest fuzja jądrowa. Mógłbyś ze szczegółami opisać reakcje, która powoduje, że łączące się jądra deuteru i trytu mogą dać nam nieograniczone źródło energii i w teorii podnieść cywilizacje z kolan. A Ty nie tylko o tym słyszałeś, co mógłbyś napisać na ten temat książkę. Znasz się też na układach elementarnych, możesz poprowadzić wykład z fizyki kwantowej… Tyle, że nikogo to nie obchodzi. Ale za to hełm z czerwonym krzyżem i plecak pełen medykamentów budzi szacunek w napotykanych spojrzeniach. Kto wie, może krótce zarobisz na ksywę “Doc”.

Wymagania: Być drużynowym łapiduchem.

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o dwa punkty, a chirurgia o jeden.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Wayland “Lynx” Givens
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Zawsze gotowy
Każdy wolną chwilę spędzałeś czyszcząc swoją broń i dbając o to, by następnego razu nie zawiodła, kiedy będzie potrzebna. Cóż, kilka razy fortuna była tutaj niezłą sucz, ale koniec końców królową zawsze będzie statystyka.

Wymagania: Na każdym postoju, broń musi być przejrzana i wyczyszczona. W tym samym czasie nie może robione być nic innego, wymagającego skupienia oraz pracy rąk.

Zasady: Test na zacięcie wykonywany jest tylko w razie wyrzucenia na kości 20.
Cytat:
Oszpecony
Jesteś jednym z tych, którzy gdy uśmiechają się, to robią to od ucha do ucha. Paskudna rana rozpłatanego przez pocisk policzka, nawet zaszyta nie ma większej szansy dobrze się zabliźnić. Straszysz i ściągasz uwagę, nawet jak na standardy świata po postapokalipsie. Lepiej pokazywać się w masce.

Wymagania: Oszpecona twarz

Zasady: Test polegające na Perswazji, Zaufaniu, Empatii itp. są o stopień trudniejsze. Jednakże Zastraszania o stopień łatwiejsze. Ponad to postać może spotkać się ze skrajnymi reakcjami przy pierwszym poznaniu.
Cytat:
Morderca
Karawana mutantów składająca się głównie z nieuzbrojonych cywilów zginęła, bo ktoś powiedział o dwa słowa za dużo. Gdy jeszcze można usprawiedliwiać strzelaninę na ulicy, to ciężko zrozumieć rzeź jaka dokonała się na piętrze jednego z bronionych domów.

Wymagania: Wymordować tłum nieuzbrojonych mutantów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Maria Deakin
Cytat:
Kula u nogi
Niektórzy chcieliby widzieć cię, jako zbędną cześć grupy, kolejną mordę do wykarmienia. Jednak to, że nie nosisz największego karabinu i często podczas walki twoja funkcja ogranicza się do czekania na rannych i dodawania otuchy ukrywającym się w piwnicy nie znaczy, że można Cię zlekceważyć. A niektórzy tak właśnie zrobili.

Wymagania: Nie uczestniczyć aktywnie w starciach

Zasady: Przeciwnicy wybierając cel, Marię nie traktują jako cel pierwszorzędny
Cytat:
Pielęgniarka
Przez kilka ostatnich dni w ruinach widziałaś więcej krwi i rannych, niż wcześniej przez całe swoje życie. Asystowałaś w kilku operacjach i mając nad sobą takiego nauczyciela, jak King opanowałaś podstawy pierwszej pomocy o wiele lepiej, niż przez wszystkie lata spędzone na farmie.

Wymagania: Asystować w operacjach przeprowadzanych przez kompetentnego chirurga

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o jeden punkt.
Cytat:
Rozerwane mięśnie lewego ramienia
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki rozerwały ci mięśnie lewego ramienia. Nawet po operacji połączonej z rehabilitacją ręka nie odzyska już nigdy pełnej sprawności.

Wymagania: Rozerwane mięśnie lewego ramienia

Zasady: Testy budowy i zręczności wykonywane lewą ręką bez wsparcia prawej są o poziom trudniejsze.
Cytat:
Utrata prawego ucha
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki pozbawiły Cię prawego ucha. Szczęście w nieszczęściu, że brak z łatwością można przesłonić rozpuszczonymi włosami.

Wymagania: Utrata prawego ucha

Zasady: O stopień trudniejsze testy nasłuchiwania



Cytat:


Imię, nazwisko, pseudonim: Clyde King

Wiek: około 35

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Ciemnoskóry, wysoki, szczupły. Włosy nosi ostrzyżone niemal do samej skóry (zapytany twierdzi, że parazytoza to strasznie uciążliwa sprawa), dba o higienę wręcz przesadnie, jak na panujące warunki. Jego ruchy są oszczędne i spokojne. King waży słowa, jest nieufny i wyobcowany. Jeśli już pozwala sobie na żarty zwykle raczy innych nieco wisielczym humorem. Widać, że mimo usilnych starań prześladowców, wciąż tli się w nim wiara w lepsze jutro.

Skrócona wersja historii: Clyde niewiele opowiadał o swojej przeszłości. Wyraźnie unika tematu, jednak z jego zdawkowych wypowiedzi można wywnioskować, że rodziny nie ma, albo o niej nie mówi, pochodzi z Waszyngtonu i w młodości odebrał pełne wykształcenie (w programie "1 z 10" przyprawiałby ludzi o zazdrość). Choćby sposób w jaki się wysławia sprawia, że przypomina jakiegoś wędrowca w czasie sprzed wojny niż typowego "zdolniachę", który podłapał instrukcję obsługi do Jelcza. Nim skończył jako niewolnik tułał się tu i tam podłapując pracę jako elektryk, lekarz, nauczyciel, mechanik... Choć nie przypomina żołnierza wydaje się mieć sporą wiedzę o uzbrojeniu.

Profesja: Spec

Najważniejsze umiejętności: Wszechstronna wiedza akademicka z bardzo różnych dziedzin, w tym doktorat z fizyki, oraz medycyny. Spora wiedza na temat konstrukcji i konserwacji uzbrojenia. Znajomość elektroniki i pirotechniki. King ma mocno ugruntowane przekonania, dlatego nie łatwo złamać w nim ducha.
Cytat:


Imię, nazwisko, pseudonim: Randall Fray, podczas pierwszego spotkania z Lynxem przedstawił się jako John Doe

Wiek: wygląda na dobre 35 lat, jak się przyznał Kingowi sam nie wie ile ma

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Randall nie wyróżnia się specjalnie pod względem postury czy wzrostu. Lekki zarost na twarzy, włosy ani długie ani krótkie... W skrócie osoba, którą ciężko zapamiętać czy wyłowić z tłumu, taki John Doe. Wyraźnie kuleje na jedną nogę, pamiątka po wzięciu do niewoli. Mimo czasu i opieki medycznej nie zrosła się ona prawidłowo. Na ramieniu ma dobrej jakości tatuaż z logiem marines i podpisem "Semper Fi". Praktycznie nigdy się nie rozstaje z swoją, krótką strzelbą.
Koleś ma niezłą sieczkę w głowie, nie sprawia mu problemów zabijanie zarówno uzbrojonych przeciwników jak i dzieci czy kobiet. Nie zawaha się praktycznie nigdy jeżeli w grę wchodzi jego własne życie, chociaż parokrotnie ryzykował je dla innych. Wydaje się kierować jakąś chorą logiką. Najgorzej mu odwala podczas walki, lubi adrenalinę. Praktycznie każde dłuższe starcie wprawia go w stan euforii.

Skrócona wersja historii: Według tego co powiedział Clyde'owi jest hibernatusem, który nie pamięta niczego co się działo przed zamrożeniem. Utrzymuje, że został przebudzony przez Posterunek i po krótkim szkoleniu walczył dla Wędrownego Miasta. Z typową dla siebie nonszalancją przyznaje się, że na czele drobnego oddziału walczył z ludźmi. Zarówno gangerami jak i zwykłymi ludźmi, którzy podpadli dla Posterunku. Po skończeniu kontraktu wyruszył w podróż stopem aby pozwiedzać stany.

Profesja: Był żołnierzem.

Najważniejsze umiejętności: Jest diablo szybki i ma celne oko, szczególnie jeżeli w grę wchodzi broń długa. Nieźle radzi sobie z pięściami. Potrafi dobrze dobrać w rozmowie argumenty, mało co również go rusza. Cóż... W końcu w przeszłości mordował i okaleczał ludzi. Jest również stosunkowo czujny a kondycyjnie nie odstaje wiele od reszty "bojowców".
Cytat:


Imię, nazwisko, pseudonim: Maria Deakin

Wiek: 25

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Drobna, atrakcyjna dziewczyna. W zasadzie poza kruczymi, lekko kręconymi włosami nie wyróżnia się niczym szczególnym. Może po za przenikliwym spojrzeniem, którym zwykła świdrować rozmówcę.

Skrócona wersja historii: Urodziła i wychowała się w Teksasie. Latem tego roku, została porwana przez łowców ze swojej rodzinnej farmy. Podobno budynek i okoliczne pola spłonęły, a jej matka została zabita. Uważny rozmówca zauważy, że dziewczyna raczej nie wspomina o swojej przeszłości, a jeśli już to z rozgoryczeniem, koncentrując się raczej na tym, co jest teraz. Będąc niewolnikiem szybko znalazła schronienie w ramionach Randalla – dowódcy jednego z komand.

Profesja: Farmer

Najważniejsze umiejętności: Maria nigdy nie żyła w ruinach, tym samym nie wie, czy jej umiejętności mogą okazać się w ogóle przydatnę. Dziewczyna jest czarująca, potrafi uprawiać rolę, jeździć konno i doskonale gotować.
Cytat:


Imię, nazwisko, pseudonim: Wayland "Lynx" Givens

Wiek: około 35-38 lat

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Średniego wzrostu o wyraźnie zaznaczonej muskulaturze. Włosy krótkie, czarne, poprzecinane pasmami siwizny. Cera smagła, ogorzała od słońca, na twarzy kilka blizn, szczególnie zauważalne są trzy szramy ciągnące się od lewej skroni, aż na bok głowy, urwany koniuszek prawego ucha, przy lewej ręce brak małego i serdecznego palca - jakby oderwane pociskiem. Ubiera się w sorty mundurowe, bluza i spodnie, wszystko w odcieniach szarości i piasku. Kamizelka taktyczna z mnóstwem kieszeni, długi płaszcz z obszernym kapturem, przerobiony na ghillie, za nakrycie głowy robi mu odrapany kevlarowy hełm. Uzbrojony w karabin M110 i pistolet maszynowy, dość dziwnej konstrukcji, nie wszyscy wiedzą, że to Kriss SuperV.

Skrócona wersja historii: Niechętnie opowiada o swojej przeszłości na Posterunku, w zasadzie nie rozmawia o tym wcale, jakby chciał ten rozdział życia zostawić za sobą. Teraz najmuje się do różnych prac, choć nie zawsze w jego fachu. Wolałby rozwalać maszyny ale taka robota nie zawsze się trafia.

Profesja: Zabójca maszyn

Najważniejsze umiejętności: Świetnie strzela, ma bardzo wyczulone zmysły i potrafi nieźle maskować. Jest człowiekiem z charakterem, odpornym na ból i inne kurewstwo tego świata jak trzeba to i mordę wydrzeć potrafi.

 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 23-12-2014 o 22:37.
Lost jest offline