Podręczniki w wersji .pdf są do zdobycia tu i tam. Nie zachęcam do niczego oczywiście, stwierdzam tylko fakt.
Dla osób, które się wahają z powodu nieznajomości mechaniki jeszcze mogę tylko dodać, że wybór klasy postaci sprowadza się do wojownika, czarodzieja, kapłana i złodzieja, a kits to swoiste profesje / backgroundy, precyzujące rolę w.w. klasy w świecie. Zupełni nowicjusze połapią się w tworzeniu postaci bardzo szybko.
Przejrzałem sobie proponowane przez
Ereba scenariusze, najchętniej zagrałbym w następujące propozycje:
Cytat:
- Caravans - pustynia wielu wydaje się pusta i nudna. Podróżując wraz z karawaną przez piekielnie gorące piaski, BG przekonać się mogą, że także tutaj można przeżyć wiele intrygujących przygód;
|
Cytat:
- Reunion - BG będąc członkami jednego z nomadycznych plemion będą musieli stoczyć walkę w której ceną jest ich wolność i niezależność.
|
Cytat:
- Cities of Bone - w Zakharze często można usłyszeć o starożytnych grobowcach pełnych skarbów. BG będą mieli okazje zdobyć jeden z nich o ile wystarczy im odwagi, zaryzykować gniew mściwych duchów;
|
Najmniej chętnie wszystkie klimaty związane z morzem.