Kupujecie za punkty wolne.
Według podręcznika siła woli kosztuje 1 punkt wolny za podniesienie jej o 1.
Osoby z którymi grałem praktycznie zawsze brały maksymalną SW, można było przed kserowaniem kart od razu zaznaczyć ją długopisem na 10. Po prostu nie opłaca się zrobić inaczej.
W tej sesji zmiana dotyczy 8 i 9 kropki za którą płaci się po 2 punkty wolne oraz 10 kropki, za którą trzeba zapłacić 3 punkty wolne.
Niektóre moce (związane z kontrolą umysłu, taumaturgia itp) mają stopień trudności zależny od SW ofiary, więc jak ktoś ma ją na 10 to jest na nie praktycznie uodporniony. I ta odporność jest według mnie zbyt tania, więc podniosłem trochę jej koszt, w końcu tylko wybitne jednostki, czyli o ile dobrze pamiętam 0.5% populacji ma siłę woli o maksymalnej wartości.
Ostatnio edytowane przez Halfdan : 23-11-2014 o 22:57.
|