Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-03-2007, 22:11   #1
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
[autorska] Tacy jak ty 2!

Witam!
Żeby z góry było jasne – szukam 3-4 graczy kreatywnych, odważnych, oryginalnych, dość doświadczonych i zdolnych pisać codziennie barwne, staranne posty. Po tym ataku do rzeczy...

Dotąd przez kilka miesięcy, przy współudziale dzielnej drużyny XD, prowadziłam sesję autorską „Tacy jak ty”. Sesja dobiegła końca i zastanawiam się nad drugą jej częścią. Do tego jednak potrzebowałabym paru nowych utalentowanych graczy. Zamieszczam zatem ogłoszenie, że ich poszukuję. Po pierwsze, kandydaci....

PRZECZYTAJCIE kawałek sesji „Tacy jak ty” – OSTATNIE kartki, nie pierwsze, bo tam się wszyscy rozkręcaliśmy Zobaczcie, czy odpowiada wam taki styl prowadzenia sesji. NIE CHCĘ graczy którzy po 2 turach stwierdzą „to nie dla mnie, spadam stąd”. Szukam WYTRWAŁYCH, kreatywnych, oryginalnych postaci !!! Takich jak Astral, Avalanche, Legion(opisy wspomnień i scena śmierci!XD), Vriess czy Waldorff na poprzedniej sesji (wymienieni w porządku alfabetycznym XP)

ZASADY:
- Tura trwa dobę! Zazwyczaj kończy się o 22.00 (tradycja) W czasie tury-doby gracz ma obowiązek zamieścić 1 post! J Dwa, góra trzy – np. jeśli rozmawia z innymi graczami. Jeśli zobaczę że ktoś milczy trzy tury z rzędu, a BYWA na forum online, i nie powiadomił mnie że np. jest chory, wyjeżdża itd., to WYWALĘ Z SESJI !!!! Jeśli macie jakąś planowaną nieobecność, po prostu powiedzcie i tyleJ Wtedy uznaję to bez problemu. Ale od razu mówię – chcę graczy którzy mogą pisać BARDZO często, przynajmniej ten raz dziennie. Poza opisami na zakończenie tur robię czasem tzw. „wtrącenia”, które przyspieszają akcję – wtrącenia to posty które zaczynam znaczkiem „x” i takim też je kończę. Jesli ktoś nie napisze posta na 24 h uznajemy że jego postac po prostu podąża za resztą drużny.
- Kolejność postowania nie jest ustalona. Staramy się jednak NIE CZEKAC aż „ktoś napisze bo ja nie mam pomysłu na post”... NIE CHCĘ takich graczy „bez pomysłu”!!! L Gracie w RPG, i albo gracie albo chowacie się za plecami drużyny, co jest bardzo drażniące dla mg i reszty graczy – a wtedy do widzenia... Nie bać się podejmować wyzwania, jestem naprawdę wyrozumiała Gość który świetnie odgrywa swoją postać i rzuci się do ataku na wroga, ma większą szansę przeżycia niż gość który schowa się za plecami reszty i z pozoru jest poza zasięgiem wroga. Już się MG postara, żeby w zasięgu wroga się znalazł taki obibok ;3
- Posty piszemy barwne, staranne, bez błędów ortograficznych i w miarę możliwości no... jak najlepsze ŻADNYCH postów jedno, kilku linijkowych!!! Nie wymagam super talentu pisarskiego, ale nie chce czegoś w stylu: „zamykam drzwi. Siadam. Patrzę przez okno.” Można to ująć np. tak: „zamknąwszy za sobą drzwi, usiadłem na krześle i w zamyśleniu spoglądałem przez okno”... Myślę, że to oczywiste.
- Prawo nie działa wstecz i to GRACZ ma obowiązek zerkać na kartę i pamiętać jakie umiejętności ma jego postać!!! Jeśli np. gracz: nasłuchuję. MG: nic nie usłyszałeś. A zaraz gracz mi wyjedzie oburzony: „ale ja mam czuły słuch!” – trudno, przepadło. Należy postępować tak: mówimy co robimy zaznaczając umiejętności naszej postaci pogrubiona czcionką, np. Wytężam mój czuły słuch, czy coś dosłyszałem? Albo: jako córka cienia staram się ukryć w cieniu za kolumną. Myślę to już jasne
- NIE MA rzutów kośćmi itd., więc o tym czy dana akcja się powiedzie decyduje głównie pomysł i OPIS akcji – im staranniejszy tym większa szansa że się uda.
- Jestem wyrozumiałym MG XD. Otwarta na dziwne pomysły graczy. Nie zabijam zbyt często
- Żadnego ewidentnego obrażania innych graczy (uwaga na cięty język Vriessa, on gra po prostu taką postać
- Walka wygląda tak: gracz wpierw zaznacza że zamierza walczyć z daną postacią. Np. „widząc że wróg mnie zauważył, dobywam miecz i z bojowym okrzykiem biegnę ku niemu”. Tu kończymy ten post, dalej ja decyduję czy wróg przyjął walkę i opisuję jej początek. Im ładniejszy opis tym więcej ciosów zadacie celnie
- Uważnie czytamy posty!!!!!!!!! Jeśli np. NB mówi: „mam na imię X”, a za chwilę w poście gracz mi pisze: „powiedz jak masz na imię”, to odejmuję Punkty Doświadczenia!!!
- Punkty doświadczenia przyznaję za odgrywanie postaci, dobre pomysły, udane akcje itd. Praktycznie za każdy udany post przypadnie wam troszkę pd. Poziom zyskujecie co 150 pd; poziom to Pż i 1 umiejętność lub 1 nowy czar.

Więc tak... historia poprzedniej sesji w skrócie; pewien demon założył się z innym demonem że śmiertelnicy którzy stracili swe dusze nie zdołają już ich odzyskać. Drugi demon, aby udowodnić że to nie prawda, wysłał grupkę śmiałków do Groty Życia po kryształy ich dusz. Po długiej i męczącej podróży śmiałkowie dotarli do groty, lecz gdy przynieśli kryształy demonowi, ten zdradziecko pozabijał swych „podopiecznych” i zabrał ich kryształy dusz, które jak się okazało, miały mu posłużyć do stworzenia potężnej broni. To... w sumie tyle. Tu zaczyna się ciąg dalszy historii...

Członkowie drużyny poprzedniej, którzy chcą kontynuować i mają już postacie: Astral – irbis wojownik, Avalanche- człowiek, upadły paladyn, Vriess- człowiek, nekromanta.

Dla nich historia będzie inna niż dla nowych ;>

Nowi;
Miewałeś już różne sny w życiu; koszmary które zbudziły cię w środku nocy, bezsensowne, acz zabawne mieszaniny wspomnień i wytworów umysłu, frywolne fantazje, lub po prostu widziałeś ciemną pustkę wypełniającą jednostajnie myśli. Jak dotąd nigdy jednak nie nawiedziły cię tak niepokojące sny jak te...
Pierwszy sen był tylko cichą ciemnością z której dobiegł obcy ci głos. „ogień nadchodzi”.
Zbudziłeś się rankiem, wyspany i rześki. Zająłeś się własnymi sprawami, nie kłopocząc się snem. Przypomniałeś sobie o nim dopiero, gdy osada w której przebywałeś stanęła spłonęła niemal doszczętnie tego popołudnia. Ot, ktoś zapomniał o zapalonej lampie oliwnej..
Kolejny proroczy sen nadszedł dwa dni później. „Demon nadchodzi”. Następnego ranka czułeś się bardzo nieswojo. Cały czas wypatrywałeś na horyzoncie demona. A był tuż obok ciebie. W duszy kogoś, komu ufałeś. Kogo kochałeś.
Jeszcze opłakiwałeś śmierć nieszczęśnika, któremu demon skradł duszę, zostawiając nieumarłe ciało, gdy przyśnił ci się kolejny sen. „Nadchodzi zagłada. Znajdź Jego dzieci, aby go zgładziły. Idź, szukaj odważnego w czarnej zbroi, bystrego w białej puszystej szacie, sprytnego w towarzystwie kości. Tylko wasze zjednoczone siły sprawią, że złączą się żywy ogień, wiatr lodu i oko światła”. Wyruszyłeś więc w świat, każdego dnia zastanawiając się, czy czynisz słusznie i czy kiedykolwiek odnajdziesz tych wspomnianych we śnie.
Zeszłej nocy byłeś na pokładzie statku płynącego wzdłuż wybrzeży Krainy Słońca. Zmęczony, zasnąłeś w swej kajucie. Obudził cię potworny huk grzmotów i silne kołysanie. Wybiegłeś na pokład; czarne fale wdzierały się na pokład... Tyle tylko pamiętasz...

SPRAWY TECHNICZNE:
- Świat gry autorski. Wymieszane elementy fantasy po prostu. Wystarczy przeczytać fragment sesji „tacy jak ty” część 1 dla rozeznania.
- Sprawy geograficzne – nie ma ustalonej mapy świata. Jeśli ktoś sobie wymyśli że pochodzi z wioski X, w górach Y, spoko. Teren po którym się poruszacie opisuje jednak MG! Nie ma też ustalonych religii itd... Jeśli ktoś chce być wyznawcą Moradina, spoko. Wyznawca Boga X – spoko;3 Czyli możecie brać Bóstwa znane z Warhamera, D&D, albo stworzyć własne.
- Gracze NIE POWINNI sami opisywać otoczenia!!! Jeśli np. MG pisze: „widzisz drzewo” a gracz; „ooo, to magiczne drzewo elfów!” to MG się wkurza Staram się opisywać otoczenie szczegółowo, ale nie jestem w tym dobra. WIĘC, jeśli interesuje was szczegółowo „co widzicie, co słyszycie, co czujecie, jaki co ma kolor” itd., piszcie te pytania na moje gg! Jeśli wymyślacie i opisujecie efekty waszych czarów i umiejętności – np. piszecie że zrywa się silny wiatr, robi się zimno itd., - z reguły takie coś nie szkodzi fabule, a urozmaica rozgrywkę, więc nie wściekam się za to podobnie z opisami mniej znaczących pomieszczeń, np. waszych pokoi w karczmie – Mg mówi jakie są meble, ale czy macie fioletowe zasłony, czy różowe, naprawdę wszystko mi jedno, a czasami nie mam możliwości aby opisywać każdy mniej znaczący szczegół.
- Często wysyłam graczom wiadomości na gg „tylko dla nich”. Dlatego KONIECZNIE podajcie mi swoje nr gg jeśli już zostaniecie przyjęci!

Nowi gracze, potrzebna wam oczywiście karta postaci. Więc:
Imię:
Rasa:
Profesja:
Wiek:
Wygląd:
Historia postaci:
Ekwipunek:

‘Zdjęcie’ postaci – mile widziane ale nie konieczne

Co do rasy – można grac:
- elfem – umiejętność rasowa widzenie w ciemnościach, większa zwinność
- człowiekiem
- krasnoludem – umiejętność rasowa widzenie w ciemnościach, więcej Pż
- reptylionem – ot, jaszczurolud umiejętność rasowa – widzenie w ciemnościach, doskonały pływak, więcej Pż, MINUSY do: napotkane postacie (poza reptylionami) reagują na ciebie z reguły wrogo, toteż ciężko ci np. negocjować, czy targować się. Co do gry reptylionem – elokwencja i ogłada nie za duża proszę, no i czasem bezokoliczników używamy... Do uzgodnienia.
- Centaurem @@ - nazwijcie mnie szaloną...XD Wszystkiego trzeba spróbować XD więc... Centaury mają zdolności rasowe; więcej Pż, zwiększona odporność na magię. MINUSY do; mała zwinność (choć biegają bardzo szybkoXD), nienawiść magów – czyli napotkani magowie z reguły nie będą chcieli z tobą rozmawiać, targować się itd...
- ... – Taaak, jeśli ktoś ma oryginalny ale niezbyt przesadzony pomysł na rasę, to mogę dyskutowaćJ Smoki, feniksy, zmory itd. odpadają oczywiście...

profesja:
- wojownik
- mag
- złodziej
- .... itd. – jestem otwarta na ciekawe propozycjeXD Ktoś chce być elfim łowcą, spoko. Reptylion szaman? Bez problemu. Kapłani, zabójcy, kupcy, bardowie – jest w czym wybierać, byle rozsądnie

Następnie, każdy nowy gracz wybiera sobie 4 umiejętności lub 4 czary związane jakoś z jego historią. Jeśli ktoś od dziecka był wychowywany na kapłana, to nie może mieć umiejętności typu „cios w plecy”, jeśli ktoś jest magiem ognia nie może mieć czaru „ożywienie szkieletu”, jasne? XD Umiejętności są do uzgodnienia, oczywiście.

UWAGA NOWOŚC!
Postanowiłam wprowadzić Punkty życia (Pż). Każda rana to oczywiście odejmowanie tych punktów. Pż=0 – śmierć.
Wraz ze zdobywaniem wyższych poziomów wzrasta oczywiście ilość Pż, zależnie od rasy. Spokojnie, nie jestem złośliwa (czasamiXD) i nie zabijam w drugiej turze... chyba że ktoś naprawdę sobie zasłuży... ;3
Więc; elf – wyjściowo 50 Pż, +5 Pż za poziom.
człowiek – wyjściowo 70 pż, +10 Pż za poziom.
Krasnolud, reptilion, centaur – wyjściwowo 70 Pż, +20 Pż za poziom.
Uwaga – naprawdę nie zabijam często, więc nie chcę spraw typu „bardzo chciałbym zagrac elfem, ale elfy mają mało Pż więc zagram reptylionem”...- i potem gracz odkgrywa „zelfiałego jaszczuroluda” i MG się wkurza:/
Zobaczymy czy ten pomysł wypali

Może trochę skomplikowanie to wyszło, ale w sumie nie ma się czego bać więc zapraszam kreatywnych i odważnych XD

Wszelkie pytania tutaj lub na mój PW!


Czekam na zgłoszenia, potrzebuję 3-4 graczy! O przyjęciu do sesji decydować będzie oryginalność postaci i jej ciekawa historia, oraz styl pisania! pozdrawiam!
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline