EDIT 31 lipca 2021: Dawno nieaktualne. Jeżeli ktoś jest zainteresowany KnT Beta 3.0, pisać na PW.
Zamierzałem na początku przepisać Magię Przedmiotów, czy też według starszej nomenklatury - Magię Materii. I mimo, że uważam że to byłby najlepszy wybór, pierwsza pojawi się Czarna Magia, a to dlatego, że jeden z "finalistów" Wyprawy Doktora Symeona zamierza poświęcić się bardziej sztuce zaklęć, a właśnie podstawy czarnej magii zna.
Czasami w opisach zaklęć pojawią się miary, których używa się w świecie KnT
Pacierz to w przybliżeniu 1 minuta. Klepsydra to pół godziny. Kroki to odpowiednik metra.
Jeżeli w opisie zaklęcia nie napisano inaczej, zaklęcie z reguły działa na istoty rozmiaru czarodzieja lub mniejsze - choć czary raniące można posłać we wszystko
Kiedyś w tym poście opiszę dokładniej jak działa magia, skąd pochodzi itd, dlatego zostawię go prawie pustego, ufam że admini nie zabiją mnie za to.
Ilość posiadanych zaklęć (bez kosztów, w zależności od poziomu umiejętności Magia)
20% Ix2
40% IIx2, Ix4
60% IIIx2, IIx4, Ix6
80% IVx2, IIIx4, IIx6, Ix8
100% Vx1, IVx4, IIIx6, IIx8, Ix10
Koszty dodatkowych zaklęć:
Uczniowskie: 5p, Czeladnicze: 10p, Adepta: 15p, Mistrza: 20p, Arcymistrza: 40p