Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-12-2014, 20:56   #7
Gveir
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Dziękuje, że mi przypomniałeś. Wiedziałem, że coś pominąłem..
Już rozpisuje umiejętności. Pozwolę wam na wpisanie 7 umiejętności, bo zakładam, że będziecie grać ludźmi.

Oto i one. W nawiasie będę wpisywał cechę, która będzie brana pod uwagę przy testowaniu.



Znajomość Prawa Kosmicznego NSS (Umysł) - daj mi frajera, a znajdę na niego paragraf!
Blastery oraz strzelające bajery(Zwinność) - kosmiczny kowboj to Ty!
Sztuki walki (Zwinność) - znasz 40 sposóbów na kopnięcie w kroczę, 10 na przerzut przez ramię, kilka chwytów i ciosów. Nikt Ci nie skoczy!
Mech-warrior (Hart) - wskakujesz w mecha i wiesz, że będzie do dobry dzień. Przy odrobinie skupienia zwiążesz buta ogromnymi łapami mecha górniczo/zaopatrzeniowego RIPLEY
Kosmiczny TopGun(Zwinność) - pilotujesz statki kosmiczne niczym wariat. Była nawet taki film, ale latali w nim starymi samolotami. I w dodatku o wiele wolniejszymi. Przemknij obok mostku kapitana tak, aby oblał się herbatką! Pobij rekord prędkości z stacji do CentComm.
Kryminalistyka (Umysł) - to elementarna sprawa drogi Johnsonie! To był mężczyzna, w średnim wieku, szary kombinezon*
Zarządzanie i organizacja (Osobowość) - eins, zwei, drei! wszystko musi mieć porządek.
Stalowe nerwy (Psychika) - krzyczą przez radio, że pół bazy medycznej wyjebało, ktoś wysadził więzienie i zabija załogę, obok Ciebie eksploduje butla z gazem.. a Ty, ciągnąc za mordę klauna idziesz wprost do luku powietrznego aby puścić tego chama w wycieczkę kosmiczną.
Podstawy konstrukcji (Umysł) - aaaa zbuduje sobie stołeczek, bo nie będę cały czas stał za barem, co nie?
Inżynieria i Ty(Umysł) - podstawy inżynierii. Bez tego nigdy nie zostaniesz inżynierem pokładowym. Postawisz skomplikowane urządzenia i budowle.
Inżynieria zaawansowana (Umysł) - grasz w Pac-mana na genetatorze grawitacji, silnik grawitacji pułapkowej to pestka.
Medycyna (Umysł)
Chirurgia(Umysł)
Chemia(Umysł) - Od Ibupromu po Prozac.
Nauki botaniczne (Umysł) - hera, koka.. a nie, to chemia. Ale zioło wyhodujesz!
Gotowanie (Umysł) - fuck you, red lobster! Tysiąc i jeden przepisów masz w głowie.
Urok osobisty (Osobowość) - adresowane do żeńskiej części załogi. Wiesz jak zakręcić i obrócić tak, aby zyskać.
Inżynieria genetyczna (Umysł) - klonowanie? Prsz bardzo. Badanie genów? Prszę. Grzebanie w cudzym kodzie genetycznym aby stworzyć z niego Hulka? Jasne, poczekaj chwilkę.
Konkret dojebanie (Hart) - po prostu.. jesteś dopakowany. Służba w wojsku/statku bojowym zrobiła z Ciebie koksa. Pchasz przed sobą podręczny generator mocy i się nie spocisz. Jak walniesz w ryj to zszywają gościa.
Szybkie synapsy (Umysł) - szybciej niż przeciętny człowiek kojarzysz fakty i układasz w logiczną całość
Mistrz-sztygar (Hart) - um. potrzebna w górnictwie. Znasz minerały, wiesz jak wbić kilof, przetopić rudę, a o sprzęcie i walce z kosmicznymi ścierwami możesz opowiadać godzinami w barze.
Wirusologia dla opornych - tworzysz wirusy wywołujące natychmiastową śmierć, sraczkę czy śmieszne piszczenia zamiast głosu. Ty cholerniku!
Fizyka (Umysł)
Xenobiologia (Umysł) - um. niezbędna w sekcji xenobiologicznej departamentu nauki. Polega na szeroki wachlarzu badań nad obcymi rasami.
Hacking (Umysł) - od hackowania drzwi, Obszarowego Kontrolera Mocy (APC) poprzez komputery i roboty.
Perswazja praktyczna (Osobowość) - Wiesz jak przekonać, wcisnąć łatwo połykany bajer czy wykręcić się ochronie.
Technologia informatyczna (Umysł)
Czujny jak kojot (Psychika) - jak pierdolnie, to wiesz gdzie. Instynktownie czujesz z której strony nadciąga klaun, wiesz w którą stronę korytarzy serwisowych się udać, a ktoś kto robi na Ciebie zasadzkę ma godnego
Technik BlueSpace (Umysł) - technologia BlueSpace jest dla Ciebie niczym kawa pita z rana. Wiesz jak teleportować ludzi i rzeczy w dowolne miejsce, co niejako czyni z Ciebie matematycznego kozaka.
Improwizacja to moje drugie imię (Umysł)
Robotyka i akrobatyka: zbuduj mecha! (Umysł/Hart) - wiesz jak zbudować roboty: od prostych dronów strażniczych, przez roboty medyczne kończąc na cyborgach i mechach.


*weterani zrozumieją
 
Gveir jest offline