Od jakiegoś czasu, chodzi mi po głowie parę pomysłów na sesje. Poniżej przedstawię 3 koncepcje. Najpewniej zrealizuje jedną z nich.
1) Partyzantka w Polsce- Gracze wcielą się w rolę członków AK w czasie II wojny światowej. Będzie możliwość wcielenia się w cichociemnego. Dopuszczam nawet wszystkich graczy jako skoczków. Preferowany rok to 1943. Sesja przewidziana na 4 do 5 graczy. Będą operowali na pewnym terenie ( być może nastąpi zmiana obszaru w czasie sesji). Teren raczej leśno-wiejski, choć nie zabraknie pewnie jakiegoś miasteczka. Najpewniej Mazowsze. Nie będę opierał się na żadnym realnym obszarze. Zadania typowe dla partyzantów w tym czasie czyli: eliminacja co bardziej prominętnych nazistów ( w skali terenu oczywiście, zabójstwo takiego Himlera czy Goebelsa raczej odpada), napady na transporty niemieckie, czy też walka z mniejszymi oddziałami. Zadania mogę też wymyśleć na podstawie karty postaci . Misje w Warszawie też wchodzą w grę, ale okazyjnie, nie znam miasta i nie chce wymyślać niestworzonych rzeczy. Za dowódcę oddziału będą odpowiadał ja, tak naprawdę jednak, wbrew realiom będziecie mogli przeforsować swoje własne pomysły na akcje bez problemu ( te rozsądne) Post co 7 dni, nie wymagam długich. Nie wyobrażam sobie takiej sesji bez Google doca. Przyszli gracze powinni tam zaglądać przynajmniej raz dziennie/ co dwa dni ujdzie. To dotyczy także, pozostałych sesji. Podaje link do mojej starej rekrutacji, lecz kwestie mechaniczne/techniczne zostaną na pewno zmodyfikowane:
http://lastinn.info/archiwum-rekruta...as-honoru.html ([Autorski-wojenno-historyczny StoryTelling] Cichociemni-Czas Honoru) 2) Scenariusz na podstawie książki F. Forsytha „ Psy Wojny”. Gracze wcielą się w najemników, mających za zadanie przygotować i przeprowadzić zamach stanu w pewnym afrykańskim państwie. Na potrzeby sesji wprowadzę pewne modyfikacje książkowego państwa Zangaro, by było trudniej. Tu też będzie dowódca kierowany przeze mnie, ale w czasie walki gracze bę dą zdani na siebie. Dowódca będzie automatycznie akceptował, każdy wasz rozsądny pomysł. Co do zadań to np: zwiad, kombinowanie dla siebie broni, ludzi, sprzętu, a może i dokumentów. Na wszystko będą fundusze, ale nie jakieś wielkie, gracze muszą nimi inteligentnie dysponować. W czasie realizacji planu zapewne będzie trzeba coś wysadzić, kogoś zabić etc. Zależy co wymyślicie. Akcja będzie miała miejsce w latach 70tych ubiegłego wieku, tak jak w książce.
3) Typowy jednostrzał- akcja w czasie II wojny. Gracze wcielą się w dowódcę drużyny piechoty, lub opcjonalnie jakiegoś pojazdu. Grywalne są obie strony konfliktu. Co do realiów myślałem o czymś egzotycznym jak np. walki na Pacyfiku, ale jestem otwarty na sugestie przyszłych graczy. Podaje link do przykładowej sesji tego typu, mojej pierwszej ukończonej.
http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...-1944-a-4.html ([Autorski] Normandia 1944)