Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2015, 23:01   #1
NightShot
 
NightShot's Avatar
 
Reputacja: 1 NightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodze
[Neuroshima, storytelling] To Hell and Back

Wśród ruin dostrzegł ruch.
Nic nie wskazywało, by to był ów łowca, o którym mówił John, ale Warhead czuł to. Powoli wyciągnął broń. Podkradł się jeszcze parę metrów, po czym zamarł w bezruchu. Kątem oka dostrzegł zbliżającego się wroga. Wstrzymał oddech. Maszyna zatrzymała się, nasłuchując. Snajper czekał. Robot odwrócił się odsłaniając słaby punkt w miejscu złączenia płyt pancerza. Naciskając spust, widział oczami wyobraźni jak pocisk wgryza się między kable łowcy.


Witam
W najbliższym czasie zamierzam poprowadzić sesję w uniwersum Neuroshimy. Jeśli nie posiadasz podręcznika, nie łam się -zasady nie będą tu potrzebne. Ważne, byś chociaż pobieżnie znał fabułę. Gracze wcielą się w żołnierzy Posterunku, którzy otrzymują niebezpieczną misję. Jej celem jest odzyskanie sprzętu, którego nie udało się wynieść ze szturmowanej wcześniej fabryki. Nie zamierzam niczego testować, będzie to swobodny storytelling, a każdy z graczy będzie po trochu MG. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku.
Ekipa składać się będzie z kilku npc, o których później, oraz bohaterów graczy:
Snajpera - rezerwowany przeze mnie
Zwiadowcy - najlepiej szybki, zwinny, spostrzegawczy itd.
2 szturmowców - tacy twardziele do totalnej destrukcji.
Przywódcy - gościa, który umie podjąć trudną decyzję, gdy przyjdzie co do czego.
Ewentualnie można dodać jeszcze medyka jeśli będzie duże zainteresowanie
Karta postaci będzie również trochę odbiegała od tradycyjnej. Będzie potrzebna tylko, by trzymać się jednego bohatera ( żeby nie było sytuacji, w której bohater o bardzo niskiej budowie dostaje serię z działka automatycznego i nawet tego nie zauważył). Nic nie trzeba brać z podręcznika. Chcesz np. Dragunova, którego nie ma w oficjalnej wersji gry ? Nie krępuj się - bierz.
Na karcie uwzględniamy:
1. Imię, nazwisko ( jak ktoś chce to można też ksywę ) i pochodzenie - tylko błagam bez tekstu " człowiek z ... nie twój zasrany interes". To ma być zgrana drużyna, w której każdy sobie ufa, a nie gang hegemończyków co zabiliby się o papierosa. Poza tym, wybór dowolny
2. Profesja - wymagana przynajmniej jedna. Tu też wolny wybór.
3. Współczynniki - normalnie - zręczność, charakter, spryt, budowa, percepcja. Tyle że dla ułatwienia tylko 5 poziomów: b. niski, niski, przeciętny, wysoki, b. wysoki.
4 Sztuczki, specjalizacje itp. jak chcecie to piszcie, jak nie to nie.
5 Krótki opis fabularny: po co dołączył do Posterunku, kim był wcześniej, jakie ma nastawienie do wojny itp.
6. Sprzęt: Tu też dowolność, do wyboru do koloru. Macie jedną broń główną, jedną zapasową + typowy sprzęt w stylu lornetki, łopaty.

Przykład:
1.John "warhead" Hancock
2. Myśliwy
3. Zręczność - wysoki
Percepcja - b.wysoki
Spryt - przeciętny
Budowa - przeciętny
Charakter - niski ( wiem, wiem niski charakter dziwnie brzmi, ale to prostsze, niż napisanie "łatwo go zastraszyć".)
(4 omijam)
5. Przed wojną był początkującym myśliwym. Przetrwał, bo był w lesie, gdy spadały pierwsze bomby. W ataku Molocha stracił rodzinę. Teraz, po 30 latach już jako dojrzały mężczyzna zaciągnął się jako ochotnik do Posterunku, by pomścić śmierć bliskich.
6. Broń główna - Dragunov - 25 naboi Zapasowa - Colt 635 - 3 magazynki. Lornetka, Nóż , Lina, Potrzask.

Oczywiście opowieść o postaci powinna być conajmniej 3 razy dłuższa, ale to tylko przykład. Rekrutacja trwa do końca marca, ale termin może zostać zmieniony. Karty wysyłajcie w formacie pdf na maila pmg10@interia.pl.
Pozdro
NightShot
 
NightShot jest offline