Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-03-2015, 16:48   #2
Nemroth
 
Nemroth's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetnyNemroth jest po prostu świetny
Rozmowa z Herr Ritter

Młody mag przysiadł się do szlachcica gdy ten był sam i w milczeniu wręczył mu list od mistrza. Nie spuszczając wzroku z Wolfa odczekał chwilę, na tyle długą by ten zapoznał się z treścią listu. Treści owej korespondencji Manfred nie znał i zachodził w głowę jakie to informacje zdobywa właśnie jego teoretyczny pracodawca. Pozostało uczniowi czarodzieja liczyć jedynie na to że są one zbieżne z jego planami.
-Der Ritter, nazywam się Manfred i jestem skromnym uczniem kolegium cienia. Chcę dołączyć do Pańskiej wyprawy. – Początkujący adept sztuk magicznych zdecydował się na krótki i dość szczery wstęp. Czekał teraz na komentarz i pytania Rittera Wolfgang de Louisa.

Wolfgang kiwnął głową i przyjął list. Gdy go przeczytał, wzdrygnął się widząc jak magia pożera kolejne słowa. Rzucił na biurko niemal pustą kartkę i spojrzał na Manfreda. Bogowie sprzyjali mu, podsyłając w sukurs maga. Ostatni go zawiódł, ale z drugiej strony Eckhardt nie miał za sobą poparcia kolegium.
- Mów mi Wolf - odpowiedział. - Zaczynam dostawać szału jak wszyscy mnie tu tytułują. Siadaj i opowiadaj. Z woli kolegium dołączasz, czy sam się zgłosiłeś?