Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2015, 13:33   #2
Dhratlach
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Pomysł ciekawy, ten z mutacjami. Co powiesz jednak na skalę mutacji?

Co mam na myśli.

Mutacje lekkie, to takie które kosztują 1-3 punkty mutacji. Np, oczy, palce, znamiona etc.
Mutacje poważne które kosztują 3-5 punkty mutacji. - przedramiona, ramiona, nogi etc.

W takim przypadku, lekko zmutowany człowiek. To byłby, dla przykładu ten co ma kocie oczy (2 p.m.), dodatkowy palec u obu rąk (2 p.m.) lub przyssawki na wnętrzu dłoni (3 p.m.) czy szpiczaste uszy (1 p.m), jak i ogon (2 p.m.)

Poważne mutacje, to by były te które odciągają człowieka od człowieczeństwa. Jak wspomniane przez Ciebie modyfikacje całych partii ciała. Szczypce... 5 p. m., macka 5 p.m, czy chociażby zmiany wewnętrzne: dodatkowy żołądek 4 p.m., modyfikacje płucne 4-6 p.m., zmiana koloru i zapachu skóry 4 p.m.).


Myślałeś może o rozbiciu mutacji na akceptowalne i nieakceptowalne społecznie? Raczej ciężko by mutant a la daemonetka Slaanesha znalazła swoje miejsce wśród "normalnej" ludzkiej społeczności.

Ciekawym konceptem byłby jeszcze wskaźnik człowieczeństwa człowieka bazowany właśnie na mutacjach. Im niższe mutacje, tym wyższe człowieczeństwo, czyli bardziej lubią ciebie "ludzie" a mniej "mutasy" i na odwrót.


Oczywiście, przydałoby się więcej info na temat świata gry. Czym jest inspirowany, jak wygląda społeczeństwo, jak wyglądał Upadek, ile lat od niego minęło, jak stoimy z technologią, jak wygląda najbliższe 50km wokoło miejsca startowego graczy i tym podobne.

Nie mniej, koncept ciekawy. Brakuje tylko ogromu informacji które mogłyby zainteresować graczy do gry.
 
Dhratlach jest offline