Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-04-2015, 12:19   #18
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Ogólnie co do maga - nie uważam aby na wysokich lev miał tryb god mode nie ma takiej postaci / takiego przeciwnika którego nie da się zabić. Kwestia jest tylko przygotowania. Oczywiste jest, że np. osoba która poluje na graczy / na którą gracze polują będzie wysyłał szpiegów / wynajmował wróżbitów którzy będą się przyglądać postaci takiego maga, zobaczą jakie czary najczęściej wykorzystuje i czym walczy. Opiera swoje czary na czarach ognia itp. nie ma sprawy osoby do zabicia / pojmania go przygotują się na to odpowiednimi buffami od kapłanów / potionami i nagle taki mag jest już nie taki mocny.

W końcu nikt nie idzie walczyć przeciwko władającemu czarami bez odpowiedniego przygotowania. Tak samo jak na osobę w pełnej zbroi płytowej do tego silnie magicznej nie wyślesz oddziałów zbrojnych aby go pojmali bo pewne jest że ich posieka

Sam balans postaci jest według mnie w takim D&D jak najbardziej ok. Zatrzymałem się na edycji 3.0 + 3.5 i uważam ją za bardzo dobrą.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline