Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-04-2015, 03:57   #23
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Molkar Zobacz post
A przygotowany wojownik przyjdzie do niego z przedmiotem dającym pole antymagii i zasieka go mieczem na każdego nawet munchkina można przygotować przeciwnika. Tak jak mówiłem każda postać jest potężna na wysokim lev jeśli atakuje go ktoś nieprzygotowany a każda jest słaba jeśli przeciwnik się odpowiednio przygotował Bardzo często zapomina się, że przeciwnicy mają współczynnik Intelekt a przeciwnicy Magowie mają go na bardzo wysokim poziomie i nie zrobią "huzia na juzia" żeby kogoś zaatakować. Będą knuć, planować, przygotowywać teren.
Już wstępie napisałem, że nie jest niepokonany. I nie trzeba wcale kombinować z artefaktami... Dobry kapłan albo paladyn mają spore szanse go załatwić.

Po za tym to tylko taki pomysł optymalizacyjny, a ty z tego robisz munchikna. A po za tym źle pokazujesz jego słaby punkt. Słabym punktem tego pomysłu jest, że pocałunek wampira jest bezużyteczny w cywilizowanych stronach z powodu wyglądu czarodzieja.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 07-04-2015 o 04:03.
archiwumX jest offline