Zwierze: bazujemy na podstawach ziemskich. Jak umiejetnie mutacje rozlozycie to i wam basniowa postac wyjdzie ale to juz zalezy od waszej inwencji tworczej. Mutacja: mozecie zarowno te jak i te ale zastrzegam ze przesadne mutacje bede odrzucac. Jakos nie lubie robokopow. Magia: mozecie wybrac jedna dziedzine magi. Moze to byc na magia powietrza. Z tej dziedziny wybieracie jeden rodzaj czaru np. obronny i opisujecie jak go chcecie wykozystywac. Opis jest wazny. Przykladowo magia powietrza uzyta jako obronna moze wywolac dymna zaslone lub ochronny lej. Opiszcie poprostu co potraficie z tej magi. Rasy jak wspomnialam dowolne, ale prosze nie szalec. Glowna zasada: maja byc podobne do czlowieka.
Malkav masz dar przekonywania. Pamietaj tylko o ograniczeniach!
__________________ [B]poza tym minął już jakiś czas, odkąd ludzie wierzyli w Diabła na tyle mocno, by mu zaprzedawać dusze[/B] |