Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-05-2015, 10:16   #1
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Middenheim: Miasto Białego Wilka

Istota sesji
Groteskowa pikareska o badaczach tajemnic, których celem jest rozwiązywanie mrocznych zagadek, odkrywanie niezwykłych reliktów zapomnianych cywilizacji, badanie bluźnierczych zakazanych ksiąg oraz powstrzymywanie niebezpiecznych kultów.

Czas akcji
2522 rok Kalendarza Imperium.

Miejsce akcji
Wstępnie Middenheim. W szerszym horyzoncie całe Imperium, jeśli taka będzie wola graczy, chociaż wolałbym, żeby Miasto Białego Wilka pozostało centrum akcji.

Filary gry
  • Imperium. Miasta i wioski dziesięciu prowincji. Nacisk na kontakt bohaterów graczy z bohaterami niezależnymi, intrygi, podróże po imperialnych traktach, konflikty między organizacjami, przyziemny klimat.
  • Dzicz. Wszystkie niemiłe rzeczy, które można znaleźć na ilustracjach do bitewniaka i które mają miejsce wtedy, gdy awanturnicy zboczą z traktu.
  • Podziemia. Eksploracja lochów, czy to kanałów, czy zapomnianych grobowców, czy siedzib kultystów.

Mechanika
Druga edycja, jak najbardziej by the book, choć niektóre elementy od strony Mistrza Gry będą zmienione:
  • Brak Punktów Przeznaczenia.
  • Punktami Doświadczenia nagradzam jedynie za pokonywanie trudności - niekoniecznie magią i mieczem. Ucieczka czy dyplomacja też wchodzi w grę.
  • Zmienione działanie niektórych testów, w celu uwydatnienia roli niemagicznych uczonych w śledztwach, inne zasady przetrwania w Dziczy, czy dla postaci kładących nacisk na Ogładę w interakcjach z bohaterami niezależnymi.
  • Bardziej przyziemny i wyważony cennik, ze srebrnym szylingiem jako najczęściej używaną monetą.
  • Nieliniowe śledztwa rozgrywane na przyjemnej mechanice, obfitującej w wybory graczy i zdarzenia losowe.
  • Będzie też pewien nacisk na to, co dzieje się między przygodami - praca zgodna z profesją, itd.

Gracze i bohaterowie
  • Maksymalnie sześciu graczy.
  • Preferowaną rasą będzie człowiek.
  • W grę wchodzą jedynie losowe statystyki (bez łaski Shallyi) i losowe profesje (z tabel dla mieszkańców Imperium, Bretończyków czy Kislevitów).
  • Postać zaczyna grę ze skompletowaną pierwszą profesją (tzn. jest "na wylocie").

Formuła gry
  • Piaskownica, nie scenariusz - swoboda gry będzie taka, jak w Księstwach Granicznych. Zmieniamy jedynie miejsce akcji.
  • Zaczniemy pewnie od tej mapki.
  • Gra tylko na gdocu, tak jak to jest w trzeciej części Księstw Granicznych.
  • Żadnego PvP.

Termin
Rekrutację pewnie rozpocznę wtedy, gdy ostatni bohater z oryginalnej drużyny Księstw Granicznych umrze, straci zdrowe zmysły lub zrezygnuje z poszukiwania przygód.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 22-05-2015 o 11:31.
Lord Cluttermonkey jest offline