Dzięki czujności
abiego wyszła (szybciej niż się spodziewałam) pewna sprawa.
Smoki i ich połączenia z Jeźdźcem.
Każdy gracz prowadzi dwóch bohaterów: człowieka i smoka. Czasem MG będzie przejmowała smoka na chwilę, ale generalnie macie dowolność w odgrywaniu obydwu.
ZACZYNACIE JUŻ JAKO POŁĄCZONA PARA. NAWET JAK KTOŚ MA 1 LVL - BYCIE W GRZE OZNACZA, ŻE - JAKO FABULARNE MINIMUM - PRZESZEDŁ TRENING JEŹDŹCA I WYKONAŁ CHOĆ 1 MISJĘ.
Tu ->
Dragonkin - Pathfinder_OGC są statystyki smoka. Wszystkie smoki, na których latacie
mechanicznie są takie same; oczywiście fabularnie można nadać im indywidualny rys charakteru, wygląd etc. - w graniach podanych stastów. Do czego, rzecz jasna, gorąco zachęcam.
Mentalnie smok jest na poziomie przeciętnego człowieka. Co wcale nie znaczy, że zachowuje się jak człowiek
Mały homerule: telepatia ma większy zasięg niż podany w opisie. Jest to 100m/poziom waszego BG. Czyli Jeździec na poziomie 3 "słyszy się" i może swobodnie komunikować ze swoim Skrzydlatym na odległość 300 m.
Zakres treści i "głębokość" działania tego połączenia jest różny - od przesyłania sobie prostych komunikatów do "patrzenia przez czyjeś oczy" czy czytanie w myślach. Zależy to od stopnia zgrania się obu istot i pozostaje do decyzji gracza, jak bardzo człowiek jest związany ze smokiem i na ile sobie pozwalają. Oczywiście każda strona może próbować zablokować kontakt od "tej drugiej".
W/w zasady telepatii dotyczą tylko i wyłącznie więzi smok-człowiek. Zaklęcia telepatyczne etc. nadal pozostają niezmienne.
Na razie chyba tyle. Potem wkleję ten tekst tez do materiałów.
Jeśli ktoś ma uwagi, sugestie czy propozycje tyczące się w/w zasad - można śmiało dyskutować czy podsuwać lepsze