Historie poszczególnych postaci i powiązania między nimi będą pewnie decydującym czynnikiem przy wyborze graczy, bo tym razem nie chcę początku w stylu: "strażnicy karawany", tylko od razu "spersonalizowany" start.
Całość ma się kręcić wokół klimatu "oświeconych" z
tego artykułu:
Cytat:
oświeceni - drużyna wierzy w jakiś spisek. Chaos, szlachta, władze, inne rasy, kapłani - wybrane elementy wchodzą w skład wielkiej, konspiracyjnej machiny spiskowej, która dąży do Wszystkiego Najgorszego. Grupa to postacie uważające się za oświecone - które wierzą, że odkryły spisek. Tutaj gracze mają pełną swobodę profesji - od żebraka do gladiatora. Może mają swojego mistrza - wieszczka, który jako pierwszy wpadł na trop Zdrady i Podstępu. Grupa może posiadać hierarchię - szczeble, na końcu których czeka siódme wtajemniczenie. A może grupa ma swoje legendy, pieśni, święte księgi - zapisane setki lat temu przez Mistrza. Oświeceni pragną za wszelką cenę powstrzymać spiskowców - śledzą ich, szantażują, przeszkadzają im na wszystkie możliwe sposoby. Władze oczywiście nie chcą wierzyć, dlatego oświeceni są zdani tylko i wyłącznie na siebie. To mocna podbudówka do niezapomnianych przygód z dreszczykiem. Niech spisek na początku wydaje się zwykła bzdurą, by później... Cóż, Stary Świat to mroczne miejsce.
|
e. Mamy już pierwszego chętnego (zgadnijcie kogo
) -
oto postać
Fyrskara, która na pewno wejdzie do gry - a raczej nie tak pewnie, bo akcja gry będzie jednak w Middenheim.