Po wojnie z chaosem zwanej Burzą Chaosu siły Archaona wycofały się do Miedzianej Twierdzy w Górach Środkowych. Nie jest to jednak koniec walki. Bandy zielonych i zwierzoludzi czają się w lasach. Skavani, niegdyś mity po wojnie są realnym zagrożeniem czającym się w podziemiach. Władze Imperium nie mogąc sobie poradzić z tak rozproszonym zagrożeniem coraz częściej zwracają się o pomoc do band awanturników, którzy korzystając z okazji zakładają coraz liczniejsze Gildie Najemników. Właśnie w członków takie gildii się wcielicie.
Witajcie.
Przyszły wakacje i czasu więcej, a mi właśnie prowadzona sesja młotka padła (oficjalnie), bo graczom nie pasowała pierwsza osoba w postach więc uznałem, że warto otworzyć coś nowego, już bardziej tradycyjnego. A zatem warhammera.
W przeciwieństwie do Inkwizycji którą tak bardzo starałem się przeforsować "Krew na szlaku." Będzie MOIM podejście do młotka.
- Krew i flaki.
- Kurwy, mutanty i biedaki.
- Dekadencja wyższych sfer oraz totalna ignorancja tych niższych.
[b]Mechanika drugiej edycji.[/b
Karty postaci klasyczne lecz z małym dodatkiem, zakończona pierwsza profesja, gracze zaczynają na drugiej. Bez łaski Shallyi i darmowego rozwinięcia. Staty rzucacie sami, przy czym uznajmy że więcej jak 4 naturalnych 20 przy cechach głównych nikt nie wyrzuci. Dodatkowo każdy ma -1 PP od tego co wylosuje (cena pełnej pierwszej).
Zmiany w znanym świecie.
W MOIM warhamerze bretonnia nie jest krainą rycerzy, a raczej muszkieterów.
Fabuła
Brak określonego scenariusza, gracze trafią tam gdzie trakt ich poniesie, moim zadaniem będzie jedynie dbanie o to byście mieli co tam robić. BG zaczną na pograniczu Imperium i Bretonni.
Wymogi rekrutacji
Uznaję wszystkie podręczniki do drugiej edycji jeśli chodzi o tworzenie postaci, przy czym Rycerze gralla są w tej sesji bezużyteczni jeśli chodzi o profesje.
Rekrutacja trwa do
25 czerwca, limit graczy -
5
Karty Postaci w doku na PW
Gramy przez doka.
MG czyli ja będzie wrzucał przygodę z doka na forum.
Pytania?