Wątek: Erona
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-06-2015, 21:21   #2
Bernharn
 
Reputacja: 1 Bernharn nie jest za bardzo znany
Potwierdzam, zapraszam

Mistrz Gry Rordian (226) prowadzi nabór do sesji, które otworzą się na dniach. Zgłaszać się można poprzez prywatną wiadomość do ID 226 - proszę wpisywać nazwę sesji, w której chciałoby się wziąć udział i fabularny powód. Nie musi to być epopeja, ale ważny, jest, żeby pojawienie się postaci miało sens. Pamiętajcie też, że można zapisywać się na wiele sesji (jeśli ma się powód).

Poniżej pełen opis:

I. Krwią na ścianie malowane

Założenia sesji: Będzie to ciąg sesji prowadzonych w Olendar i Tsar. Nazwijmy to wszystko "Kampanią". Kręcić się będzie wokół tematów półświatkowych i wojen poszczególnych organizacji (gangów) o dominację w terenie. Opiszę je niżej, by każdy mniej więcej wiedział o co chodzi i kto czego chce. Wszystko rozpoczyna się faktem morderstw artystów w dzielnicach portowych i dzielnicach biedoty, bo to w nich będzie się działa cała historia. Sesji będzie dużo, a wątek będzie ewoluował w zależności od tego której organizacji gracze dopomogą. Od zwykłej kontroli przemytu, po zabójstwa na wysokich szczeblach. Ugrywanie jak najwięcej pod siebie, hazard, dziwki, brud. Taki będzie klimat całej kampanii, której efekty w ogóle nie są określone i zależą jedynie od grających. Zapisy mają nieograniczony czas. Zawsze można wejść (z logicznym powodem) i zawsze można wyjść. Jasnym jest, że najlepiej będzie poczekać aż stworze opisy frakcji, ale śmiało można deklarować się już teraz *uśmiecha się* W to wszystko wmiesza się przepowiednia o Krwawym Synu i pewien bogaty magnat. Całość rozpoczną "PLOTKI".

II. Piach i Złoto

Założenia sesji: Wojna z Taharetem rani coraz to kolejne ośrodki ludności. Choć nie doświadczają tego stolice, to mieszkańcy wsi przygranicznych już tak. Matki oddają swoich synów, by odbijać Talven, czy kolejne punkty frontu. Gdzie szukać pomocy, w walce z tak doskonale zorganizowanym wrogiem? Odpowiedź na to znaleźli mieszczanie. Handel zawsze był doskonałą dźwignią dla wszelkich rokowań i zagrywek. Zamożni kupcy Olendar wystosowali więc odpowiednią sumę i organizują ekspedycję do Vito, by przekonać Rodziny Lirów o słuszności swojej sprawy. Poszukiwane są wszelkie osoby mające powód do płynięcia w tamte strony. Czy to badacze, czy wojownicy do ochrony, czy znawcy kultury Lirów. Zaokrętować sie można pod wieloma powodami - ważne, żeby były logiczne i przekonały "Kupców". Sesji będzie jedna, być może dwie lub max trzy, których efekty zależą oczywiście od graczy. Scenariusz nie przewiduje żadnego rozwiązania (albo mówiąc inaczej, przewiduje wszystkie). Sesje rozpocznie "WIEŚĆ". Do tej sesji oczywiście wpisywać się mogą także Lirowie, zwłaszcza Ci z Vitio.

III. Dziecięce Igraszki

Założenia sesji: Ciemnota zawsze wiele tłumaczy sobie zabobonami. Co dzieje się jednak, gdy te zaczynają stanowić realne zagrożenie? W wioskach między Borem Assańskim, a Okiem zaczynają dziać się złe rzeczy. Bardzo złe. Wiadomo bowiem, że jak Jagnie mąż zniknie, to zapewne sama go zakatrupiła za to, że do innej chadzał. Jak zniknie pies, to najpewniej rodzina go zatłukła, żeby mieć co do garnka włożyć. Jak Luka się wiecznie przewraca, to dlatego, że w butelkę sięgnął po śmierci żony i go trzyma tak, że puścić nie chce. Ale gdy zaczynają znikać dzieci... wtedy sprawy nabierają tempa. Gdy dodać do tego jeszcze skowyty upiorów w pobliskiej opuszczonej kaplicy Nemethi i dziwny totem, który stanął u progu Boru, zaczyna robić się naprawdę ciekawie. Nic więc dziwnego, że ludność wsi zgłosiła się o pomoc, do obywateli większych miast. Sesje rozpoczyna "WIEŚĆ".

Informacje dodatkowe: Sesja jedna. Limit osób 5 (+2 PMG). Gracze nie muszą działać w drużynie, choć taka możliwość będzie im dana. Można działać na dwie grupy, można nawet w pojedynkę. Jak wyjdzie, tak będzie. Powodem przybycia jest głównie reakcja na ogłoszenie wieśniaków. Można jednak przybyć z innego powodu (Konsultacje z MG: Np. przebywanie akurat w okolicy, świadomość tego co się dzieje za sprawą silnych powiązań z naturą itp. itd.)

IV. Bluszcz

Założenia sesji: Tajne

Informacje dodatkowe: Sesja składa się z trzech mini-sesji. Warunek uczestnictwa jest jeden - obecność w danym miejscu. Jeżeli ktoś ma powód, by znajdować się właśnie w jednym z trzech podanych miejsc, to może brać udział w mini-sesji. Wpisać się można tylko na JEDNĄ Z TRZECH. Nie można być w dwóch (a tym bardziej trzech) naraz. Sukces wszystkich trzech mini-sesji będzie miał pozytywny skutek dla Erony. Porażka - w różnym stopniu negatywny. Limit osób to 5 osób na mini-sesję. Podaję miejsca:

a) Początek Zakaznej Kniei w Prefekturze Lupus (Powodem nie może być wizyta w tym mieście)
b) Północne wybrzeże Oka
c) Wieża Sygnalizacyjna na Nizinie Tsarskiej
 
Bernharn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem