ad 1 Niezbyt silny. Magię jakiej będą mogli używać bohaterowie to raczej magia ludowa : zamawianie, uroki (niezbyt mocne), leczenie lekkich ran, wywołanie ducha - to raczej rzadko, porozumiewanie się ze zwierzętami, niewielki wpływ na pogodę itp
Inne elementy jak zjawy, upiory w specjalnych miejscach i specjalnym czasie. Drobnica typu skrzaty (nie koboldy czy gnomy bo te gościnnie tylko), rusałki, albo leśne duszki często.
ad 2 Nie, tu raczej widziałbym guślarza/guślarkę, kapłanów nie, ci raczej trzymają się chramów, adept prędzej.
ad 3 Nooo to byłoby z grubej rury pociągnięciem, ale taka postać byłaby za mocna. Jakiś rodzaj zwierzołaka zmieniający się w określonym dniu miesiąca księżycowego to mogę rozważyć.
ad 4 Nie chcę postaci zupełnie zielonych, ale z pewnym życiowym doświadczeniem. Trudno mi dokładnie to określić, tu liczę na rozsądek graczy.
Woj weteran tak, bywały w okolicznych ziemiach awanturnik tak, dobry myśliwy (łucznik) owszem, sprawny guślarz czemu nie, ale żadnych Wyrwidębów, Marco Polo, Robin Hoodów czy Merlinów.
Ostatnio edytowane przez Ivar : 30-07-2015 o 07:25.
|