Wątek: Propozycje 2015
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-08-2015, 21:58   #1
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Propozycje 2015

Pomyślałem, że bym zaczął nową grę. Niestety nadal nie mam czasu, żeby prowadzić taką z codziennymi/48h odpisami, ale raz na parę dni mógłbym odpisać. Mam kilka pomysłów i nie wiem czy którekolwiek z nich znajdzie graczy dlatego piszę ten temat. Post scriptum choć w tym miejscu: pytanie w ankiecie też oczywiście do dziewcząt i kobiet.

Od jakiegoś czasu myślałem o grze "Szaleństwo". W skrócie: każdy gracz jest w głowie jednej postaci, dorosłego mieszkańca współczesnego miasta (takiego jak w Wojnach Żywych Trupów 3, w sensie mapki). Byłaby jakaś ogólna misja dla wszystkich w stylu "zrobić zakupy", a równocześnie poboczne, tajne i indywidualne dla każdego. Gra polegałaby na tym, że w głowie tego typa co turę byłaby dyskusja co robić dalej. W sumie do tego pasowałaby mechanika z Cold City jeśli ktoś to zna tylko zamiast interesów kilku szpiegów w jednej organizacji byłyby interesy kilku osób w głowie jednej osoby. Jeszcze raz podkreślam: ta dyskusja rozgrywałaby się w głowie i ostatecznie by przechodził jakiś "wyrok" działania.

Inne pomysły to:

Ławnicy - w alternatywnej, współczesnej Polsce postanowiono spróbować z systemem ławy przysięgłych jak na filmach amerykańskich, ale z tą różnicą, że Ławnicy mogą zadawać pytania. Z uwagi, że jest to eksperyment specjalnie zupełnie losowo wybrano ludzi i wrzucono zupełnie losowe sprawy na dwudniową sesję obejmujące zakres spraw Sądów Rejonowych z pionów cywilnego i karnego (znaczy się: nie zbrodnie i nie sprawy o miliony, nie sprawy rodzinne i nie sprawy pracownicze i ubezpieczeń społecznych). Z uwagi, że to gra postacie graczy mogą pomiędzy sobą prowadzić dyskusję w trakcie spraw, komentować wypowiedzi świadków, przekonywać do racji innych - ten element gry w prawdziwym swiecie byłby w pokoju narad i by wyglądał jak w filmie Dwunastu Gniewnych Ludzi tylko bez przynoszenia noża.

Paranoja - a co gdyby postacie graczy spodziewały się apokalipsy, inwazji żywych trupów, wilkołaków, kosmitów, czy innego syfu, ale coś takiego nie nadeszłoby? Witajcie w Paranoi, gdzie spodziewając się Przetrwaj To! trzeba zmagać się z codziennym życiem, a równocześnie zachować daleko idące środki ostrożności. A jeśli jednak mimo wszystko to jest Przetrwaj To! tylko zamiast wielu odpisów opisujących walkę o przetrwanie kilku-kilkunastu osób wszyscy (minus 1) zginą w finalnych dwóch? Trzeba się przygotować! A jeśli nie? Czy postacie graczy są zdolne poświęcić swoje życie w społeczeństwie dla uratowania siebie w spodziewanej apokalipsie?

Szał Psychotyczny - także postacie graczy na jednej z imprez zażyli sporą ilość różnych narkotyków i dopalaczy. Przeniosło to ich na wyższe stany świadomości gdzie łatwo można zgubić się żeglując po nieskończonym morzu grzybów, przelatując wśród wichrów czasu i myśląc że się jest prawdziwym, gdy jest się tylko legendą. Nagi Lunch spotyka Wkraczając w Pustkę spotyka Po Drugiej Stronie Lustra spotyka Tideland spotyka Human Traffic - a to wszystko w Sliders. Czasu jest mało, a ucieczka pomiędzy światami może oznaczać, że niektórzy zostaną w tyle i ostatecznie znikną z tej rzeczywistości. Co jest prawdą? Co jest fałszem? Którą bramkę wybrać jeżeli piłka jest okrągła, a szafa nie jest lwem? W tym całym zamieszaniu jednak jesteście razem, a odpowiedzi są uchwytne, gdzieś na granicy postrzegania. Ucieczka jest możliwa, choć trudno będzie przetrwać Szał Psychotyczny!
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 16-08-2015 o 22:03.
Anonim jest offline