Informacje dodatkowe
Pogoda:
Każdego dnia wykonuję rzut na wiatr, zachmurzenia/opady i temperaturę. Pogoda może nieść ze sobą różne konsekwencję. Postać przebywająca długo na deszcz lub zimnie może nabawić się choroby.
Zakładam, że wszyscy macie ubrania zimowe.
- 29 Ulriczeit 2511 KI
- Bezwietrznie.
- Przelotne opady śniegu - -20 do testów trafienia bronią strzelecką, -5 do spostrzegawczości w czasie opadów.
- Średnia temperatura (dzień/noc) -4℃/-15℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
- 30 Ulriczeit 2511 KI
- Bezwietrznie.
- Lekkie opady śniegu - -10 do testów trafienia bronią strzelecką w czasie opadów. Śnieg delikatnie prószy tylko przez jakieś 30 min z rana.
- Średnia temperatura (dzień/noc) -4℃/-15℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
- Mgła - gęsta, dziwna i nienaturalna, ogarnia cały Altdorf. -30 do spostrzegawczości i -20 do testów trafienia bronią strzelecką. BG widzą najdalej na 12m.
- 31 Ulriczeit 2511 KI
- Bezwietrznie.
- ŚNIEŻYCA! - Widoczność (w kumulacji z mgłą) spada do 9m! Uniemożliwia korzystanie z broni strzeleckiej i utrudnia poruszanie się (bieganie grozi upadkiem). Poza tym wszystkie trakty i szlaki stają się tego dnia nieprzejezdne.
- Średnia temperatura (dzień/noc) -6℃/-18℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
- Mgła - gęsta, dziwna i nienaturalna, ogarnia cały Altdorf. -30 do spostrzegawczości i -20 do testów trafienia bronią strzelecką. BG widzą najdalej na 12m.
Stan Postaci:
Tu znajduje się podręczna lista zawierająca bohaterów i ich obecny stan na dany dzień.
- Krieg
- Żyw: 12
- Skutki obrażeń: Brak
- PO/PS/PP: 0/3/??
- Choroby i inne: Brak
- Wróbel
- Żyw: 12
- Skutki obrażeń: Brak
- PO/PS/PP: 0/3/??
- Choroby i inne: Brak
- Lothar
- Żyw: 12
- Skutki obrażeń:
- Lekka Rana (Zmiażdżony paluch u nogi) (6 PŻ). Efekt: Szybkość spada do 3. Czas leczenia normalny/z codziennymi naparami kojącymi: 4 dni/2 dni.
- PO/PS/PP: 0/3/??
- Choroby i inne: Brak
- Liapola
- Żyw: 10
- Skutki obrażeń:
- Ciężka Rana (Głęboka rana w prawym ramieniu) (7 PŻ). Efekt: BRAK. Czas leczenia normalny/z codziennymi naparami kojącymi: 17 dni/8 dni.
- PO/PS/PP: 1/3/??
- Choroby i inne: Brak
- Ludwig Ottovordemgentschenfelde
- Żyw: 12
- Skutki obrażeń:
- PO/PS/PP: 0/3/??
- Choroby i inne: Brak