Wątek: Dungeon World
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-09-2015, 18:51   #22
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mansfeld Zobacz post
Bo Weteran Lastinn
To osoba prawie tak nowa na forum jak ty, więc mylisz się
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Może podam to na przykładzie:

Twoja postać przekrada się do zamku wroga. Rzucasz kośćmi + cecha.
Wynik 10+ oznacza że twoja postać przekradła się niezauważona.
Wynik 7-9 oznacza że nie wszystko poszło gładko i np. twoja postać musiała zabić strażnika (co w konsekwencji rankiem może oznaczać śledztwo), albo ktoś zobaczył twoją postać, ale nie wszczął alarmu i zamierza użyć szantażu.
Wynik 6 i poniżej oznacza porażkę, czyli że MG może przywalić twej postaci tak mocno jak zechce, czyli np. twoja postać została złapana przez strażników lub np. spadła podczas wspinaczki na mur i złamała rękę.
No z tego jak zrozumiałem InSpectres to tam by to było tak (plus wątek humorystyczny plus że "1-2" to sam gracz może na swoją postać zrzucić pomyje plus krótsze akcje niż tu opisałeś ale to może zależeć od konwencji narracyjnej... chyba):

Wynik 5-6 oznacza że twoja postać przekradła się niezauważona.
Wynik 3-4 oznacza że nie wszystko poszło gładko i np. twoja postać musiała zabić strażnika (co w konsekwencji rankiem może oznaczać śledztwo), albo ktoś zobaczył twoją postać, ale nie wszczął alarmu i zamierza użyć szantażu.
Wynik 1-2 oznacza porażkę, czyli że MG może przywalić twej postaci tak mocno jak zechce, czyli np. twoja postać została złapana przez strażników lub np. spadła podczas wspinaczki na mur i złamała rękę
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem