Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-10-2015, 19:04   #1
Armiel
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Frères de Sang [Zew Cthulhu] 18+

Frères de Sang


Muzyka rozbrzmiewała w mieszkaniu, wypełniając je przyjemnymi dla ucha dźwiękami.

Chociaż widok za oknem nie był już tak przyjemny. Marsylia z jej wąskimi uliczkami i ciemnymi zaułkami.

Jakże inna od tej, jaką znali turyści – pełna eleganckich wczasowiczów, kasyn i kawiarenek.

Mężczyzna uśmiechnął się i raz jeszcze spojrzał na przywiązaną do krzesła kobietę. Ofiara już jakiś kwadrans temu przekroczyła granicę bólu i strachu. Teraz jej jasne oczy, ostro kontrastujące z pociętą nożem, okrwawioną twarzą, spoglądały zupełnie obojętnie i martwo. Nie mogło być inaczej, bowiem mężczyzna – po torturach, jakie zadał kobiecie – poderżnął jej gardło i spoglądał na nią tak długo, aż życie zgasło w przerażonych oczach zaufanej pokojówki.

Mężczyzna uśmiechnął się zimnym, wilczym uśmiechem i opuścił niewielkie mieszkanie. Dowiedział się tego, czego chciał się dowiedzieć.


* * *

Cytat:

Marsylia, 14 lipca 1931r

Szanowna Pani.

Z wielką przykrością i bólem zawiadamiam Panią, że w dniu 4 lipca 1931 zmarł w swojej posiadłości Pan Castor de Overneyes. Po odczytaniu jego ostatniej woli, okazało się, że uczynił Szanowną Panią, jedną ze swoich spadkobierczyń. Dlatego też, zapraszam serdecznie Panią do Marsylii, celem dokonania stosownych formalności związanych ze sprawami spadkowymi. Zapraszam, zatem do mojego biura w Marsylii, w dniu 16 lipca 1931r o godzinie 12:00 celem odczytania ostatniej woli zmarłego – adres: Rue de Navarin 12.

Z wyrazami szacunku.

Aleksandre Filippe du Bernande

Posłaniec przyniósł ten list pod wieczór, kiedy domownicy szykowali się do spoczynku.

Castor de Overneyes. Miał ponad osiemdziesiąt lat i śmierć była mu pisana. Ten niegdyś wpływowy człowiek odsunął się od życia zaraz po Wielkiej Wojnie, na której stracił jedynego wnuka. Pozbawiony najbliższej rodziny, chociaż posiadający liczną rzeszę dalszych krewnych, z którymi nie pozostawał jednak w zbyt zażyłych kontaktach.

Mówiono o nim, że utrata bliskich osób i wiek pomieszały mu zmysły. Że, zamknięty w swojej willi, przesiaduje w niej całymi dniami. A teraz nie żył. I pozostawił po sobie majątek, który składał się z okazałego domu w dobrej części Marsylii, z widokiem na morze. Z dzieł sztuki, pamiątek z dalekich wypraw, które Castor odbywał, gdy był młodszy i angażował się w wyprawy badawcze do Afryki, Indii, Tybetu, Arabii a nawet Indochin.
Sprawą zajmował się Aleksandre Filippe du Bernande, jeden z najbardziej znanych prawników w marsylii, co oznaczało, że Castro pozostawił po sobie nie byle jaki majątek.

Ciekawe tylko, dlaczego to właśnie do niej przyniesiono ten list. Czym zasłużyła na uwagę odludka i ekscentryka, by nie rzec dobitniej – szaleńca.

Ciekawe ….


No właśnie. Ciekawe jak mnie przekonacie, że to właśnie Wasz bohater otrzymał wezwanie na odczytanie testamentu.

Powodzenia!

TECHNIKALIA

Będzie to klasyczna sesja do systemu ZEW CTHULHU – na moich zasadach, – które bardzo dobrze sprawdza się na pbf-ie.

POSZUKUJĘ: 4-5 GRACZY

Tempo sesji: spokojniejsze

Posty piszemy: raz na 5-7 dni gracze – do wyznaczonego dnia. Moja odpowiedź do 3 dni.

Sesja potrwa ok: 20-30 kolejek, czyli ok. 12 miesięcy.

Stawiam na klimat w postach. Emocje bohaterów, ich stan psychiczny oraz działania. Jestem też MG, który wymaga zaangażowania na GG docku w tej sesji – chociaż sam pojawiać się na nim mogę obecnie zazwyczaj wieczorami i w weekendy.

Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich) – dokładnie tak, jak robiłem w innych moich sesjach do Zewu Cthulhu „Misterium”, „Ciemność”, „Serce Tajgi”.

Rekrutacja trw do 10 października do godziny 20.00.

Wyniki – tego samego dnia około 22.00.

Start sesji – dzień lub dwa później.

Karty postaci proszę przysyłać na PW.


Czego wymagam od graczy:


BARDZO WAŻNE!!!!

1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. Opuszczenie kolejki powinno być uzgodnione.
2. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1931 roku. Najlepiej Francuzów. Przyjaciół lub członków rodziny zmarłego Castora de Overneyes’a.
3. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu! Bo i po co. Ja zazwyczaj i tak wiele zmieniam.
4. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości
5. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.
6. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, rytuały oraz horror i troszkę "przeinaczania" kwestii wiary, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+ oraz tego, by ktoś nie brał wycieczek w stronę religii zbyt osobiście i poważnie.


KARTA POSTACI

1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę.

2. Cechy postaci

Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe

Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 9 punktów pomiędzy nie.


3. Umiejętności.


Oto lista umiejętności i krótki ich opis

Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów
Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp.
Biologia – wiedza na temat żywych organizmów
Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego
Historia – wiedza dotycząca historii
Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt
Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach
Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp.
Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu
Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania
Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie
Prowadzenie samochodu – umiejętność dynamicznej jazdy, wykonywania bardziej skomplikowanych manewrów.
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie
Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat,
1 –masz solidne podstawy,
2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie,
3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę,
4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz,
5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.

4. Wady.

Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 pkt. przeznaczonych na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera.

5. Pochodzenie.

Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodził z Francji lub okolic. Powinien w KP uzasadnić, dlaczego Castor de Overneyes wyznaczył go na dziedzica i wykonawcę swojego testamentu. Tylko bohaterowie związani jakoś rozsądnie z Castor de Overneyes– rodzina, przyjaciele, członkowie bractwa ezoterycznego do którego staruszek należał niemal przez całe życie itp.

6. Historia postaci i jej osobowość.

Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat, jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuje itp. Wiecie, o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie.




Co do klimatu sesji.


Będzie to typowa sesja w Zew Cthulhu – czyli ŚLEDZTWO połączone z NIEZNANYM zagrożeniem.

Na początku gracze nie wiedzą, co tak naprawdę im zagraża. Nie wiedzą o istnieniu NIENATURALNEGO.

Podczas przygody bohaterowie graczy będą mieli okazję odwiedzić kilka sąsiednich państw: Włochy, Hiszpanię.

Najczęściej badacze będą siedzieli nad księgami, prowadzili rozmowy z ludźmi, szukali rozwiązania czegoś nieludzkiego, infiltrowali złowrogi kult, który zagraża istnieniu wielu ludzi.

Podpowiedzi – Wasze postacie muszą mieć żyłkę badacza. Nie mogą odpuścić, kiedy już przygoda wejdzie w wir wydarzeń, dlatego musicie bardzo dobrze uzasadnić, co łączyło Was ze zmarłym staruszkiem. To ważne.

Raz jeszcze - powodzenia.

W tym wątku zadawajcie pytania, jeśli coś jest dla Was niejasne, wymaga doprecyzowania.

Tutaj też możecie deklarować chęć udziału w sesji, bym widział, jakie zainteresowanie wzbudziła.
 
Armiel jest offline