Wątek tylko i wyłącznie dla komunikacji MG <-> mentorzy.
Uczestnicy warsztatów: SIO. Czytając dalej popsujecie sobie całą zabawę
Proponowany system pracy: w zbiorczych postach każda grupka ma swoją sekcję. Najczęściej będę podawał piłeczkę do mentora, rzadziej konkretnie do któregoś uczestnika. Macie 1-2 posty na rozegranie problemu. Nie przesadzamy z ilością tekstu, a już na pewno formatujemy go do zjadliwej formy.
Kolejność jest dość luźna; rzeczy wcześniejsze fajnie jakby zdarzyły się wcześniej, ale przeskoki po 3-4 miejsca są bezproblemowe.
Przy tworzeniu postaci widziałem że nie wszyscy mają mechanikę w małym palcu, a już w ogóle niekoniecznie wszyscy mieli okazję grać w 20stkę. To nic strasznego, ale w takiej sytuacji konflikty między graczami
rzucam tylko ja.
Trzy rzeczy które koniecznie chcę żeby zostały zachowane podczas warsztatów
klimat- człowieczeństwo - Maskarada
Relacje:- Księżna - neutralna względem większości, niechętna współpraca z Ventrue, cicha konkurencja z Tremere, niejasny sojusz z Nosferatu, oficjalne poparcie dla Kasadina i Neemy(jako najmniej szkodliwych w swoich klanach)
- prof. Butcher - brak zaangażowania w relacje, niechęć do Nosferatu i Dwerryhous'a
- gen. Trevis - otwarty na współpracę jawne temperowanie dr Bryan, protekcja nad Tailesem
- Brudas - wariant szwajcarski chętnie wchodzi w relacje handlowe, ale zawsze zastrzega sobie neutralność
- Dwerryhouse - formalna neutralność chętnie wspiera swoich faworytów (Sappington, Harriet), ale stara się z tym nie przesadzać.
- Derrickson i Sappington otwarta opozycja niechętni księżnej i wszystkim ją wspierającym
Pola kolizji:
Administracja państwowa: księżna
Edukacja: prof Butcher
Resort siłowy: gen. Travis
Finanse: Dwerryhouse, Kasadian, Devon
Dyplomacja: Dwerryhouse
Petroprzemysł: Derrickson i Sappington
Media: Matthew, Alex
IT: Isobel
Narkotyki: Carolina