No to może ja podsunę pomysł na build. Postać, która startuje jako niezły strzelec (z kuszy lekkiej), który przechodzi przez solidnego dostawcę Dotyku Wampira do straszliwego Tancerza Czarów.
Zestaw początkowy cech:
Niziołek waleczniak z Thay
Jeśli możesz maksymalizuj inteligencję i zręczność, a olej siłę i budowę (w postaci wampira jej rolę zastąpi charyzma).
Na flawsy weź:
Delikatny
Mętny wzrok
Atuty startowe z 1 poziomu:
Umysł ponad ciałem (Zastrzyk punktów wytrzymałości na starcie)
Urodzony czarownik
Ruchliwość (pozwala bezpiecznie wycofać się na pozycję strzelecką)
Zmysł walki (dzięki temu dotyk wampira może dodać na początku walki trochę punktów żywotności)
Z 3 poziomu:
Finezja (ataki dotykowe)
Dzięki temu zestawowi można już wykorzystać Dotyk Wampira w konkretnej walce.
A teraz droga rozwoju:
Atut metamagiczny z 5 poziomu:
Wydłużenie czaru
Poziom 6:
Uniki
Poziom 9:
Krzepa
Atut metamagiczny z poziomu 10:
Podbicie czaru
Poziom 12:
Rzucanie w walce
Poziom 15:
Kosmopolita (Występy (Taniec))
Atut metamagiczny
Długotrwały czar (dzięki temu Pocałunek trwa cały dzień i postać może boostować tańcem czary do bez ograniczeń wytrzymałościowych)
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |