Póki co są to wartości proponowane i wszystko może ulec zmianie, nawet liczba graczy.
Nie mniej jednak nie liczyłbym na odkrywcę, bo nie chciałbym mieć armii fechmistrzów, arcymagów i zabójców demonów na pokładzie statku płynącego do Lustrii
Aczkolwiek na ogół jestem dość hojny jeśli chodzi o nagradzanie graczy PDkami. W ostatniej sesji nagradzałem
do 50 PD za każdy przetrwany dzień (ilość PDków była uzależniona od fabularnych i mechanicznych działań oraz sukcesów postaci) i ta metoda pasowałaby do Geheimnisnacht, a w szczególności do Żądzy Zemsty. W pozostałych przygodach będę musiał zastosować bardziej klasyczną metodę nagradzania za fabularne osiągnięcia i skuteczność, bo tam podróże mogą się ciągnąć nie w dniach, a w tygodniach nawet.
Na ogół nie stosuję Punktów Przeznaczenia (choć w przypadku niektórych wymienionych sesji mogę to jeszcze przedyskutować), ale Punkty Szczęścia są dalej dostępne i regenerują się zgodnie z zasadami.