Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-03-2016, 12:59   #1
traveller
 
traveller's Avatar
 
Reputacja: 1 traveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputację
[Mafia] - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia



Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,
Siedem dla władców krasnoludów w ich kamiennych pałacach,
Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,
Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie,
Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,
Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie.


Witam wszystkich. Zainspirowany przez Nami, która zrezygnowała z prowadzenia kolejnej odsłony forumowej mafii wystawiam własną rekrutację w klimatach Władcy Pierścieni. Postarałem się jednakże aby zarówno tło fabularne jak i role mocno nawiązywały do filmowej/książkowej trylogii. Dzięki Nami za błogosławieństwo i pomoc z ogarnięciem zasad (oraz możliwość kopiowania niektórych z nich) i Warlockowi za pomoc przy sprawdzeniu czy wszystko dobrze ogarnąłem jeśli chodzi o przygotowanie ról, którymi będzie można zagrać.

Założenia forumowej Mafii:
Ja, jako MG, losuję wam "tajną", czyli ukrytą, rolę, która ma dołączoną unikatową umiejętność. Wy nie możecie zdradzać swojej roli publicznie, a to oznacza, że tylko pytani przez Strażnika Więziennego, możecie wprost zdradzić mu, kim jesteście.
Ostrzegam, że nikomu nie wybieram roli, wszystko jest losowe, więc jeśli zgłaszacie się tylko dlatego, że chcecie zagrać konkretną postacią, a inna przeze mnie wylosowana nie będzie wam się podobać, przez co olejecie grę; nie zgłaszajcie się w ogóle.

* Zadaniem miasta jest wyeliminowanie złych postaci (mafii)
* Zadaniem mafii jest wyeliminowanie dobrych postaci (miasta)
* Postacie neutralne mają swoje własne cele
* Zadaniem Balroga jest wyeliminowanie wszystkich postaci.

Niektóre postacie mogą mieć ukryty cel, dzięki któremu wygrywają nawet, jeśli ich frakcja polegnie.

O przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń a ja sam. Wynika to mianowicie z tego, że znam większość osób biorących udział w rozgrywce i wiem kto po dostaniu będzie grał na odwal a kto rzeczywiście chce się pobawić. Sprawą dość kontrowersyjną są modkille. Pojawią się one także tutaj, ale nie w tak surowej opcji jak teraz. Mianowicie żółtka kartka jeśli gracz nie odpisze w ciągu 24 godzin od zamieszczenia przeze mnie posta oznajmiającego fazę dnia i modkill dopiero po każdych kolejnych 24 godzinach. Rozumiem taktykę, rozumiem że ktoś może nie mieć czasu, ale nie rozumiem tego, że ktoś się zgłasza po czym zwyczajnie olewa sprawę. Jeśli ktoś poinformuje mnie w komentarzach lub PW, że nie da rady się wyrobić z postem to będę wyrozumiały i obejdzie się bez kary. Jesteśmy dorośli, więc bądźmy odpowiedzialni.

Zapraszam także osoby nowe, które nie miały styczności z Mafią. Zasady mimo wszystko są łatwo przyswajalne, poza tym mogę pomóc w wyjaśnianiu.

Zasady ogólne rozgrywki:
1. Wymagam minimum jednego posta na 24h. Jeżeli faza dnia ma 48h to wiadomym jest, że potrzeba co najmniej 2 postów w ciągu jednej fazy dnia.
2. Fazę dnia można skrócić w wyjątkowych okolicznościach jeśli wszyscy obecni gracze się na to zgodzą, przykład: nic się nie dzieje i brak jest jakichkolwiek informacji.
3. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 24h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy.
4. Usprawiedliwienie się w komentarzach lub na PW do mnie powoduje, że przymykam oko na brak aktywności ze strony gracza, któremu przecież mogło coś wypaść.
5. Nie wolno ujawniać swojej roli, ale wolno dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc. Można przecież kłamać i nie jest to jednoznaczne ze zdradzeniem swojej roli. Poza tym dając komuś do zrozumienia ryzykujesz, że obróci się to przeciwko tobie… wiec na waszym miejscu uważałbym.
6. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi w sprawie sesji pomiędzy graczami.
7. Mafia ma absolutny zakaz pisania na docu mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
8. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
9. Swoje Nocne Akcje (w oparciu o wasze umiejętności) wysyłacie do mnie na PW/
10. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla truposzy. Mimo to, zezwalam pisanie w komentarzach. Nie widzę problemu, by pisać sobie "ot tak". Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio.




Karta Postaci:
Waszym zadaniem jest stworzenie maski/alter ego, które ukryje waszą prawdziwą tożsamość, którą przydzielę wam ja po losowaniu. W czasie gry będzie starali się wzajemnie zdemaskować i przejrzeć swoje role by ustalić tożsamość złoczyńców. Możecie puścić wodzę fantazję i stworzyć dowolną postać. Czy będzie to Spiderman, Abraham Lincoln, Aladyn czy Smerfetka? To już zależy od was. Oczywiście nie możecie stworzyć postaci ze świata Władcy Pierścieni bo mijałoby się to z celem.

Imię, Nazwisko / Pseudonim.
Awatar, szerokość 200pix, wysokość w miarę rozsądku.
Krótki Opis postaci

Minimalna ilość graczy biorących udział w rozgrywce to póki co 12 maksymalna 16. Rekrutacja powisi do 15 kwietnia, ale oczywiście możemy wystartować wcześniej.

SZCZEGÓŁOWY OPIS POSTACI:

Pozytywni bohaterowie:



Frodo Baggins:
"Niebezpiecznie wychodzić za własny próg, mój Frodo – powiadał nieraz Bilbo. – Trafisz na gościniec i jeśli nie powstrzymasz swoich nóg, ani się spostrzeżesz, kiedy cię poniosą..."

Mały hobbit o wielkim sercu, który został powiernikiem pierścienia na słynnej Naradzie Elronda w Rivindell. Musi dostarczyć pierścień do Mordoru by ten mógł ostateczne zostać zniszczony. Stanowi serce Drużyny Pierścienia bez którego ta by po prostu nie istniała. Największym zaufaniem darzy swojego druha Sama, dlatego obaj od początku rozgrywki są świadomi swoich ról. Nie mogą się jednak komunikować poza fazą dnia i otwarcie zdradzać kim są. Frodo posiada pierścień, który trzy razy w ciągu gry może założyć na palec stając się niewidoczny na wszelkie możliwe umiejętności i ataki. Może go także użyć żeby ucieć z więzienia. Wtedy Elrond staje się świadomy jego roli.



Sam Gamgee:
“Nie mogę ponieść pierścienia, ale mogę ponieść ciebie!”

Najlepszy przyjaciel Froda, który wspiera go w wędrówce do Mordoru. Podobnie jak Frodo, jest on świadomy tego kto skrywa się pod jego rolą, ale nie może się z nim komunikować poza fazą dnia, gdzie i tak nie może otwarcie powiedzieć o roli żadnego z nich. Ze względu na swoją lojalność do przyjaciela raz w ciągu gry może spróbować zasłonić go własnym ciałem i umrzeć zamiast niego. Dostaje on wtedy informacje od MG o ataku na Froda i będzie musiał podjąć decyzję co robi. Nie wie on jednak czy Frodo nie użyje pierścienia, ani czy nie uratuje go ktoś inny. Jeśli tak się stanie to Sam pozostaje przy życiu jednak traci swoją umiejętność.



Gandalf Szary:
“Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę”.

Znany jako Mithandir co w wolnym tłumaczeniu oznacza Szarego Pielgrzyma lub po prostu Gandalf Szary. Należy do starodawnej rasy czarodziejów, Istarich, którzy bronią Śródziemie przed siłami zła. Jest opiekunem i nieformalnym dowódcą Drużyny Pierścienia. W fazie nocy potrafi wykorzystać swoją magię by odkryć frakcję do której należy dana postać. Jego umiejętność nie działa niestety na Sarumana, który potrafi zmylić Gandalfa. Jeśli podczas fazy nocy Gandalfowi będzie grozić śmierć to może on jej uniknąć jeśli bezbłędnie wskaże osobę, która podjęła się na nim ataku. Wtedy odradza się jednorazowo jako Gandalf Biały, którego moc pozwala mu nawet na odkrycie roli Sarumana.



Aragorn:
“Obieżyświat to zbyt skromne przezwisko, synu Arathorna – powiedział. – Ja bym cię raczej nazwał Skrzydlatym. O tym marszu trzech przyjaciół bardowie powinni śpiewać pieśni podczas rycerskich uczt. W niespełna cztery doby przemierzyliście nogami czterdzieści pięć staj. Dzielny jest ród Elendila! - Eomer do Aragorna”.

Jeden ze Strażników Północy utrzymujących pokój w Śródziemiu, zwany Obieżyświatem. Jako prawowity następcą tronu Gondoru dlatego może wezwać do spełnienia warunków dawnej przysięgi armię nieumarłych, która lata wcześniej została przeklęta za nie spełnienie swojego obowiązku wobec króla. Powoduje to, że jeden raz w ciągu całej gry jego głos może liczyć się podwójnie. Ponadto będąc ekspertem od walki mieczem jest w stanie zablokować nocną akcję wybranej przez siebie postaci.




Gimli:
“To pewna śmierć! Nikłe szanse powodzenia! Na co czekamy?”

Syn Gloina, krasnolud o niezrównanym uporze i sile charakteru, który reprezentuje swoją rasę w wyprawie do Mordoru. Dzięki swojej krasnoludzkiej żywotności jest w stanie przeżyć jedno uderzenie skierowane przeciwko niemu w fazie nocy. Przyjaciel Legolasa, który jednak za punkt honoru obrał sobie pokonanie większej ilości wrogów niż on sam. Wygrywa dodatkowo jeśli doprowadzi do linczu większej ilości złych postaci niż Legolas.



Legolas:
“-Co to za jedni i czego chcą? – zapytał Merry.
-Elfowie – odpowiedział Sam – czyż nie poznajesz głosów?
-Tak, to elfowie. – odpowiedział Legolas. – mówią, że tak głośno sapiecie, iż trafiliby was po ciemku z łuku.
Sam co prędzej zasłonił usta dłonią.”


Jego niesamowita elfia zwinność pozwala mu na nocne obserwowanie wybranej przez siebie osoby by dowiedzieć się kto ją odwiedzał. W przypadku gdy napastnikiem będzie Gollum, Legolas przepłasza go i przy okazji poznaje jego rolę. Natomiast jeśli obserwowaną przez niego osobę odwiedzi Czarnoksiężnik z Angmaru, nie dochodzi do ataku, ale Legolas nie będzie tego świadomy. Dzieje się tak wyłącznie za pierwszą próbą ataku. Przyjaciel Gimlego, który za punkt honoru obrał sobie pokonanie większej ilości wrogów niż on sam. Wygrywa dodatkowo jeśli doprowadzi do linczu większej ilości złych postaci niż Gimli.



Boromir:
“Nie można tak po prostu wejść do Mordoru – powiedział nieco ostrożniej Boromir – jego czarnych bram nie strzegą sami orkowie. Czai się tam zło, które nie śpi. A wielkie oko trwa na straży. To jałowe pustkowie pełne ognia, popiołu i pyłu. Powietrze to zatrute opary. I dziesięciotysięczna armia nic tu nie wskóra. To szaleństwo!”

Jako najstarszy syn Namiestnika Gondoru Denethora, może używać Rogu Gondoru, który raz w ciągu gry potrafi odwołać lincz na osobie z największą ilością głosów. Boromir jako znakomity wojownik i taktyk potrafi podczas fazy nocy uratować od śmierci wybraną przez siebie osobę. Jednakże jest on podatny na pokusę zabrania pierścienia dla siebie. W związku z tym jeśli ochranianą przez niego osobą jest Frodo to istnieje 50% szans, że zabije Froda i przejdzie na stronę Mafii.



Elrond:
“Gimli, synu Gloina, zniszczenie Pierścienia przerasta nasze możliwości. Ukuto go w ogniu Góry Przeznaczenia i tylko tam będzie unicestwiony. Trzeba zanieść go do Mordoru i cisnąć w płomienie, z których powstał. Jeden z was musi się tego podjąć – dodał pan Rivendell”.

Jeden z najstarszych żyjących Elfów i pan Rivendell, który przewodniczył w słynnej Naradzie Elronda podczas, której zdecydowano o losach pierścienia władzy. Raz w ciągu całej gry może zwołać specjalną naradę, która wydłuży fazę dnia o 12 godzin. Ponadto ze względu na swoją sprawiedliwą naturę może każdej nocy zamknąć w więzieniu wybraną przez siebie postać i zadać jej dwa pytania. Postać może, ale nie musi odpowiadać zgodnie z prawdą. Po przesłuchaniu Elrond może wydać wyrok i skazać na śmierć trzymaną w więzieniu osobę. Jednakże jeżeli pomyli się on i jego ofiarą padnie ktoś z miastowych to nie będzie mógł on używać swojej umiejętności do końca gry. Osoba, którą Elrond zamknął w więzieniu ma nocny inmunitet oraz nie może używać żadnej ze swoich umiejętności. Wyjątkiem jest tu Frodo, który może ucieć z więzienia używając pierścienia. Tym samym zdradza on swoją rolę Elrondowi.



Eowina:
“-Nie lękam się śmierci i bólu.
-A czego się boisz, pani?
-Klatki. Wiezienia, do którego z wiekiem przywyknę, aż zgaśnie pamięć i potrzeba męstwa.”


Bratanica króla Rohanu Theodena i siostra dowódcy rohańskiej jazdy konnej Eomera. W związku z tym raz w ciągu gry może wezwać do walki swoich pobratymców, którzy przeprowadzając szarżę w ciągu fazy nocy zabijają wybraną przez nią postać. Szarża nie działa na Balroga ani na Saurona. Jednak jeśli zostanie użyta na nich sprawia, że w ciągu nocy nie mogą podjąć żadnych działań jako, że są zajęci walką z Rohanczykami. Zgodnie z pradawną przepowiednią zabija Czarnoksiężnika z Angmaru jeśli ten spróbuje ją zaatakować w nocy chyba, że ktoś przeszkodzi mu w ataku.



Galadriela:
Nawet najbardziej niepozorna z istot może odmienić bieg przyszłości.”

Znana też jako Pani z Lórien, jest przywódczynią Elfów z Lasów Lothlorien. W ciąg nocy może patrzeć w swoje zwierciadło, które dawać jej będzie wskazówki na temat ról sprawdzanych przez nią osób. Nie są to jednak precyzyjne odpowiedzi ze względu na to, że los jest zmienny tak jak tafla wody w zwierciadle.

Negatywni bohaterowie:



Czarnoksiężnik z Angmaru:
"Byli Królami... wielkimi Królami Ludzi. Sauron podarował im Dziewięć Pierścieni Władzy razem z obietnicą wiecznej władzy... nieskończonego życia. Wzięli Pierścienie bez pytania... i jeden po drugim, bez względu czy ich siła służyła dobru czy złu... upadli. Są Upiorami Pierścienia, Nazgulami, Dziewięcioma Sługami Saurona."

Kiedyś był człowiekiem, jednym z dziewięciu króli, którym Sauron podarował pierścienie. Później stali się oni Nazgulami, Upiorami Pierścienia, którzy od tej pory stali się nieumarłymi niewolnikami Saurona. W związku tym może on raz w ciągu gry wezwać pozostałych Nazguli, którzy zwiększają jego głos w ciągu fazy dnia o jeden. Znany ze swojej nieludzkiej siły raz w ciągu gry może wykonać potężny atak, który przełamuje każdą obronę nie licząc więziennych krat i użycia przez Froda pierścienia. Atak ten zabija za pierwszym razem Gimlego oraz zabija nim osobę ochraniającą cel swojego ataku samemu wychodząc z tego bez szwanku. Przyłapany po raz pierwszy na próbie ataku, odlatuje na swoim podniebnym wierzchowcu zanim Legolas dostrzeże jego obecność, wtedy jednak jego atak nie dochodzi do skutku. Za drugim razem umiejętność Legolasa działa na niego normalnie. Zgodnie z przepowiednią nie może zginąć on w walce od ręki mężczyzny, w związku z tym ginie jeśli w nocy spróbuje zaatakować Eowinę.



Saruman
“Świat się zmienia. Kto teraz ma wystarczająco siły, żeby stanąć przeciwko armiom Isengardu i Mordoru? Stanąć przeciwko potędze Saurona i Sarumana i przymierzu Dwóch Wież?Razem, mój władco Sauronie będziemy rządzić Śródziemiem. Stary świat spłonie w ogniach przemysłu. Lasy upadną. Nastanie nowy porządek. Pokierujemy machiną wojny mieczem, włócznią i żelazną pięścią Orków.”

Władca Isengardu, niegdyś mentor Gandalfa, który podobnie jak on pochodzi ze starodawnej rasy Istari-Czarodzieji. Teraz przeszedł na stronę zła sprzymierzając się z Sauronem. Dzięki swojej magii może zablokować w nocy dowolnie wybraną przez siebie postać. Ponadto potrafi zwieść na manowce Gandalfa, który w nocy postrzega go jako dobrą postać.



Sauron:
“Nie ukryjesz się... Widzę Cię... Nie ma życia w pustce, tylko śmierć

Wcielenie zła, Władca Mordoru i twórca Jedynego Pierścienia Władzy, przez co to właśnie on jest nazywany Władcą Pierścieni. Dzięki swojej złej naturze nawet Balrog czuje przed nim respekt nie mogąc zabić go w nocy. Pokonany przez Isildura podczas Wojny Ostatniego Przymierza, stracił swoją cielesną postać dopóki nie odzyska ponownie Jedynego Pierścienia Władzy. Dlatego obecnie skrywa się pod postacią wszystkowidzącego, gorejącego oka bez powieki. Raz w ciągu gry może użyć swojej umiejętności i odkryć rolę wybranej przez siebie postaci i to mimo pobytu jej w więzieniu czy użycia przez Froda pierścienia. Zlinczowany w geście zemsty zabiera ze sobą osobę, która oddała na niego ostatni głos.


Neutralni bohaterowie:



Gollum:
“Nawet mędrzec wszystkiego nie przewidzi czuję że Gollum jeszcze zagra jeszcze jakąś rolę w imię dobra lub zła nim to wszystko się skończy! - Gandalf o Gollumie”


Niegdyś był jedynie zwykłym hobbitem imieniem Smeagol. Los jednak chciał, że znalazł wpływem Jedynego Pierścienia Władzy, który zniszczył mu umysł i ciało, wydłużając przy okazji nienaturalnie jego życie. Teraz ma obsesję na punkcie odzyskania pierścienia, który aktualnie jest w rękach Froda. Jest on jednak zbyt słaby by zabić kogokolwiek innego niż Frodo. Jeśli jego atak się nie powiódł będzie wiedział, że zaatakowaną przez niego postacią nie jest Frodo. Nie dowie się tego jeśli zostanie zablokowany przez którąś z postaci, zostanie spłoszony przez Legolasa lub Frodo użyje pierścienia. Ma gdzieś Miasto i Mafię, wygrywa kiedy zabije Froda i odbierze mu pierścień. Kończy się wtedy gra. Jeśli wcześniej Frodo zginie, on sam też ginie. Jeśli natomiast jako ostatnia osoba odda swój głos na Froda podczas linczu to także wygrywa.



Grima Gadzi Język:
''Zły to gość, który złe wieści przynosi.'' - Grima Gadzi Język o Gandalfie

Doradca Króla Rohanu, Theodena, który będąc jednocześnie szpiegiem Sarumana działał na szkodę Rohanu. W ciągu fazy nocy potrafi wrobić wybraną przez siebie osobę. Wrobiona osoba sprawdzana przez Gandalfa wydaje się winna. Natomiast kiedy będzie sprawdzana przez Galadrielę to ta uzyska mylne informacje. Jego największą bronią są słowa, będzie się on zatem starał się siać zamęt wśród zgromadzonych postaci by dokonać linczu na wrabianej przez siebie postaci. Jeśli mu się uda to wygrywa, ale gra się nie kończy.



Seryjny morderca:

Balrog
"-Cóż to za nowe Diabelstwo,
-Balrog, demon z Przedwiecznego świata”


Ostatni ze sług Morgotha, nauczyciela Saurona. Nazwany przez krasnoludy “Zgubą Durina” jako, że to on zabił króla krasnoludów, który wcześniej siedział na tronie kopalni Mori. Jest starożytną, przerażającą istotą, której jedynym celem jest zniszczenie dlatego też będzie dążył do zabicia zarówno Miasta jak i Mafii. W fazie nocy atakuje, więc wybraną przez siebie postać. Nie może on jednak bezpośrednio zabić Saurona przed, którego potęgą czuje respekt, ale Mafia także nie może go zgładzić. Zablokowany podczas fazy nocy przez Aragorna zabija blokującego. W wypadku kiedy jego cel ochroni Boromir wtedy giną oni oboje. Umiejętność Sarumana na niego nie działa. Jeśli Elrond zamykając go w więzieniu nie uśmierci Balroga to ten zabija go po wydostaniu się z więzienia. Wygrywa jeśli zabije wszystkich.
 
__________________
"Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021
Even a stoped clock is right twice a day

Ostatnio edytowane przez Kerm : 15-03-2016 o 16:39. Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego.
traveller jest offline