Cytat:
Co do "GP" to, pytam tylko teoretycznie, ktoś Ci dostarczy oryginalnego pedeefa, to dopuszczasz takie cuś?
|
- Raczej nie. Dopuściłbym raz u kogoś no trzeba by pozwolić i reszcie czyli wrzucić w zasoby rekruty do korzystania. Więc może na jakąś małą, indywidualną sesję może by i przeszło ale jak tak prawilna, neurowa co takie poklikane wzięcie miała to nie bardzo. No poza tym ciekawą postać można złożyć nawet z samej podstawki nie mówiąc o reszcie zezwolonych przeze mnie pomocy na daną sesję.
@Empiryk
- No a dla mnie w zapisie nie ma nic niejasnego i daje bonus do tych czterech rzeczy w przypadku walki z maszynami. Moim zdaniem nie jest to przeoczenie czy błąd. Jeśli jest mowa o walce łączonej i zwarciu i strzelaniu raczej pojawiłby się zapis w stylu "...i daje +4 ZRĘ do walki..." a tak nie jest. Co więcej do strzelania łatwiej znaleźć coś co daje jakiś modyfikator na korzyść a do zwarcia niekoniecznie. Samo, zwykłe wyczekanie ma szanse dać przeciętnemu BG - fajterowi +4 albo i +6 do trafienia bez żadnej modyfikacji czy bonusu z mechy czyli może go mieć każdy kto ma jakiśtam poziom strzelania na przeciętnym poziomie co dla BG - fajtera wcale takie trudne nie jest. A jakoś niezbyt kojarzę akszyn który dawałby aż takie bonusy do zwarcia. Do tego zwarcie z założenia jest raczej bardziej niebezpieczne od strzelania bo jak przy strzelaniu się trafi albo nie raz czy dwa no to nic. A przy zwarciu jak się nie trafi raz to się schodzi do defensywy a jak drugi ma się już jakieś obrażenia. Zwłaszcza, że w robotach jest nie tak znowu mało maszyn walczących w trybie berserkera czyli nie muszą się bronić nawet jeśli nie mają INI. No i wreszcie sztandarowa więc broń ZM czyli EMP ma zasięg zaledwie 10 m czyli mniejszy nić drobne klamki i taki co maszyn czy człowiek może pokonać w 1-2 seg. Więc ryzyko zwarcia jest spore przy obsłudze tej broni o ile robot nie zostanie jakoś wyeliminowany od razu.
@Posterunek i cyborgi
- Nie bardzo wiem Adi co Ci tak nie pasi. Tak naprawdę to i w tej chwili już mozna powiedzieć, że tak jest. Bierzesz Pochodznie NTI, cechę pozwalającą brać dowolną Cechę, wybierasz "Człowiek czy maszyna" z Posterunku i vioala! Masz postać - cyborga nie mającą wspólnego nic z Posterunkiem. Te moje niby nowe Pochodzenie: Cyborga to właśnie ubranie w mechę takiego rozwiązania na wypadek gdyby ktoś niekoniecznie na wylot ogarniał system.
- A fabularnie trzymanie się sztywno tego, że jak wszczep to tylko postacie z Posterunku uważam za nonsens. Sam wspomniałeś Adi choćby o klinikach z Miami. A indywidualnych miejsc gdzie można zdobyć takie rzeczy jest trochę jeśli się pogłówkuje nad tym. BG często i tak zakrzywiają czasoprzestrzeń pakując się w jakieś sceny, organizacje, zdarzenia, VIP-ów z podręczników że nie widzę powodu robić z implantów jakiejś świętej krowy. Zwłaszcza, że zobrazkowane w podręcznikach są całkiem nierzadko a sporo ludzi jest wzrokowcami więc nie wiem czemu nie musieliby się pakować w Posterunek by mieć postać z takim detalem.