Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-04-2016, 08:41   #26
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Nigdy nie przepadałem za DD-kami z przyczyn nie związanych z mechaniką i ze zmianami w świecie. Przede wszystkim za drogo. Trzy lub cztery podręczniki trzeba mieć żeby zagrać/poprowadzić, toż to kpina jakaś. W WH od razu w jednym podręczniku mamy zasady dla graczy MG, opis świata, ważniejszych bóstw i bestariusz. Co prawda dwójka jest trochę okrojona, ale nadal można zagrać z jednej książki. Jak jeszcze pomyślę o gierkach typu Adventurers z modułem loch za parę złotych w formie papierowej, to mnie krew zalewa gdy myślę o D&D.

Obecnie gram na forum w DD-ki ale bardziej z sentymentu Baldur's Gate i ze względu na na odpowiednich mistrzów gry.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline