To co przedstawiłem to uproszczona mechanika z Anime Prime, system bardziej pod efekciarskie granie ponieważ testy wykonujesz tylko podczas walki, całe inne działania udają ci się albo i nie, kwestia gracza. Jest jeszcze system Open Versatile Anime Corebook, nie czytałem go jeszcze, więc nie wiem jak to wygląda tam. Oba są po angielsku. "Problemem" z Anime Prime było by to że każda moc musiała by mieć opis mechaniczny, ile kostek daje. Nie jestem pewien czy to dobry pomysł wykorzystywać tą mechanikę w pbf, przynajmniej nie bez znajomości jej na dobrym poziomie, że wiesz co skąd się bierze, no i do tego tam jest dość spora żonglerka kostkami. Ja odradzam na pbf tą mechanikę, przy stolę owszem.
Dlatego wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem to by była k6 1-2 porażka, 3-6 sukces, jeśli ma być sesja na luzie, 1-3 i 4-6 jeśli ma być trochę trudniejsza. |