Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-05-2016, 12:20   #1
traveller
 
traveller's Avatar
 
Reputacja: 1 traveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputację
[Komentarze] - Harry Potter



Oto nadchodzi ten, który ma moc, pokonania Czarnego Pana… Zrodzony z tych, którzy trzykrotnie mu się oparli, a narodzi się, gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca… A choć Czarny Pan naznaczy go jako równego sobie, będzie miał moc, jakiej Czarny Pan nie zna… I jeden z nich musi zginąć z ręki drugiego, bo żaden nie może żyć, gdy drugi przeżyje… Ten, który ma moc pokonania Czarnego Pana narodzi się gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca…” - Przepowiednia Sybilli Trelawney

W rolach głównych występują:

1. Nami - Król Julian
2. Hazard - L
3. Turin Turambar - Gandalf
4. Karmazyn - Gracz
5. Anonim - Niewinny Alfonso
6. Ryo - Ryoku Nightblade
7. Lifeless - Sowa
8. Warlock - Współczesny Bombur
9. sunellica - Zazu
10. Baczy - Hodor
11. S.W.A.T - Król Albanii
12. Kolejny - Yoda
13. Blacker - Jabba
14. Dnc - Arsene Lupin
15. Ardel - Morte

Gratuluję wszystkim, którym się udało. Liczę na ciekawą rozgrywkę i dobrą zabawę. Minimalnie niektóre zasady zmieniłem, ale wszystko jest ujęte w skrótowcu ról i powinno być jasne.

Żeby nie robić zamieszania prosiłbym o niekomentowanie sesji przez osoby w niej nie biorące.

Kiedy ogłoszę Fazę Nocy, liczę na to, że w wyznaczonym przeze mnie czasie (minimum 24h maksimum 48h) wyślecie mi na PW swoją akcję. Jeśli ktoś nie wyśle, uznaję wtedy, że swojej akcji nie wykonał, czyli nocą był bezczynny.

Możliwe jest cytowanie danych fragmentów czyjejś wypowiedzi.

Mafia ma swój prywatny czat, ale może rozmawiać w nim TYLKO w Fazie Nocy. W Fazie Dnia jest to surowo zabronione - a ja wszystko widzę. Wymienię doc mafii w chwili gdy umrą przynajmniej dwie osoby bo wtedy też ew. szpieg zmienia swoją rolę (wg. moich zasad). Dzięki temu Mafia nie ma pewności czy był szpieg, czy go nie było.

Standardowo pierwszego dnia nie ma obowiązku pisania, ale jest to mile widziane. Można dawać do zrozumienia, że ma się jakąś moc - przecież nie oznacza to, że mówimy prawdę. Mafia to gra dla mistrzów manipulacji - poza tym już i tak robiono to w edycjach prowadzonych przez Nami.

Pierwszy post pojawi się jutro o 20.00. Dzisiaj wyślę wszystkim PW z rolami, link dla czata mafijnego no i zamieszczę możliwość dodawania awatarów w panelu sesji.

Stwierdziłem, że jeśli będzie takie życzenie graczy to będziemy mogli od razu rozegrać drugą część w takim samym składzie osobowym.

Zasady ogólne rozgrywki:
1. Wymagam minimum jednego posta na 24h. Jeżeli faza dnia ma 48h to wiadomym jest, że potrzeba co najmniej 2 postów w ciągu jednej fazy dnia.
2. Fazę dnia można skrócić w wyjątkowych okolicznościach jeśli wszyscy obecni gracze się na to zgodzą, przykład: nic się nie dzieje i brak jest jakichkolwiek informacji. Można ją też wydłużyć (patrz. Kornelius Knot).
3. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 24h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Po nastaniu każdej nowej Fazy Dnia resetuje się zegar dot. aktywności.
4. Usprawiedliwienie się w komentarzach lub na PW do mnie powoduje, że przymykam oko na brak aktywności ze strony gracza, któremu przecież mogło coś wypaść.
5. Nie wolno ujawniać swojej roli, ale wolno dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc. Można przecież kłamać i nie jest to jednoznaczne ze zdradzeniem swojej roli. Poza tym dając komuś do zrozumienia ryzykujesz, że obróci się to przeciwko tobie… wiec na waszym miejscu uważałbym.
6. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi w sprawie sesji pomiędzy graczami. Liczę na uczciwość ze strony graczy.
7. Mafia ma absolutny zakaz pisania na docu mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
8. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
9. Swoje Nocne Akcje (w oparciu o wasze umiejętności) wysyłacie do mnie na PW. Syriusz jako jedyny musi to zrobić do końca Fazy Dnia.
10. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla truposzy. Mimo to, zezwalam pisanie w komentarzach. Nie widzę problemu, by pisać sobie "ot tak". Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio.

Skrótowiec ról:


Pozytywni bohaterowie:

Harry Potter:

1. Jeżeli będąc celem ataku, w nocy wskażę osobę, która go zaatakowała wtedy do ataku nie dochodzi do skutku, pod warunkiem, że tymi którzy go atakują są Lord Voldemort lub Dementor.
2.Wybiera daną osobę, którą obserwuje podczas nocy. Jeśli ktoś ją odwiedzi, Harry będzie wiedział, kto to był dzięki mapie Huncwotów. Jeśli odwiedzi postać Syriusza Blacka to widzi Pettera Pettigrew jeśli ten będzie podsłuchiwać rozmowę w Azkabanie.
3. Wie kto skrywa się pod przebraniem swojego najlepszego przyjaciela, Rona i vice versa. Nie mogą się oni jednak zdradzać wprost swojego powiązania ani porozumiewać w sprawie dot. sesji poza fazą dnia.

Ron Weasley:

1. Wie kto skrywa się pod przebraniem jego najlepszego przyjaciela, Harrego i vice versa. Nie mogą się oni jednak zdradzać wprost swojego powiązania ani porozumiewać w sprawie dot. sesji poza fazą dnia.
2. Jako obrońca w drużynie Quidditcha może wykorzystać swoją umiejętności by zablokować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy.
3. Przy zablokowaniu Dementora lub Lupina będącego wilkołakiem istnieje 50% szans, że zginie.

Hermiona Granger:
1. Sprawdza rolę wybranej osoby.
2. Nigdy nie ma 100% pewności, co do sprawdzanej osoby.
3. Raz w ciągu gry może się cofnąć się w czasie. W praktyce wygląda to tak, że musi zadeklarować się czy używa zmieniacza czasu przed zakończeniem fazy nocy. Wtedy MG po publikacji posta z wynikami fazy nocy ustala, że następuje kolejna faza nocy, a wyniki z poprzedniej nocy zostają anulowane. Gracze są jednak świadomi co dały im ich nocne akcje i mogą próbować zmienić przeznaczenie.

Albus Dumbeldore:

1. Dzięki swojej magii jest w stanie sprawdzić frakcję wybranej przez siebie postaci podczas fazy nocy, nie licząc Pettera Pettigrew, który jest przez niego widziany jako miastowy.
2. Raz w ciągu gry może przyzwac feniksa Fawkesa dzięki czemu jego głos liczy się podwójnie podczas tej samej fazy dnia.
3. Jeżeli zginie może jednorazowo wysłać jedną wiadomość z zaświatów do Pottera za pośrednictwem MG

Kornelius Knot:

1.Pełni funkcję Burmistrza Miasta.
2. Jeśli ujawni podczas fazy dnia swoją rolę, to od tego momentu do końca gry jego głos liczy się potrójnie.
3. Raz w ciągu całej gry może także wydłużyć fazę dnia o 12 godzin.
4. Jego ukrytym celem jest zlinczowanie większej ilości niemiastowych graczy niż Dumbledore.

Neville Longbottom:

1. Ochrania w ciągu fazy nocy wybraną przez siebie postać.
2. Jeśli ochrania postać zaatakowaną przez Dementora lub Lupina pod postacią wilkołaka to istnieje 50% szans, że umrze.

Syriusz Black:

1. W Fazie Nocy przetrzymuje wybraną osobę w więzieniu. PW z deklaracją kogo zamyka w więzieniu powinien przesłać on Mistrzowi Gry do końca fazy dnia.
2. Ma wtedy prawo zadać jej dowolne dwa pytania. Skazany może, ale nie musi na nie odpowiadać zgodnie z prawdą. Tutaj swoboda jest nieograniczona.
3. Osoba będąca w więzieniu, nie może wykonywać nocnych akcji.
4. Jeśli Syriusz uwięzi Dementora i nie wykona na nim egzekucji - zostaje przez niego zabity.
5. Petter Pettrigrew może mu uciec z więzienia, jednakże zdradzi on tym samym swoją rolę Blackowi.
5. Jeśli wykona egzekucję na pozytywnym bohaterze, już do końca gry nie będzie mógł wykonywać egzekucji.
6. Osoba trzymana przez Syriusza w więzieniu, ma nocny immunitet!!
7. Jego ukrytym celem jest zabicie/zlinczowanie Dementora i Pettera Pettigrew.

Hagrid:

1. Raz w ciągu gry wezwać Hardodzioba ( który chroni wybraną przez niego postać), Kła ( odpowiada za sprawdzenie frakcji wybranej postaci) lub Puszka (atakuje wybraną przez niego postać)
2. Dzięki swojej nadludzkiej sile, potrafi przeżyć jedno uderzenie w ciągu fazy nocy.

Severus Snape:

MG losuję mu rolę spośród:
a)szpiega z dostępem do doca mafijnego, do momentu kiedy umrą minimum dwie osoby. Wtedy Snape przyjmuje losową umiejętności jednej z nich porzucając rolę szpiega. W takim wypadku może nawet zmienić swoją frakcję. Obojętnie czy szpieg jest w grze, czy nie, MG wymienia Mafii doca jeśli umrą co najmniej dwie postacie w ciągu gry.
b)Jokera, który w ciągu pierwszej fazy nocy wybiera postać, której rolę przyjmuję (nie zmienia frakcji a jedynie umiejętności). Nie może przejąć umiejętności Voldemorta. Jeśli przyjmie umiejętność Dementora to nie ma nocnego immunitetu, ale sam jako jedyny może zabić nocą prawdziwego Dementora.
c)Egezekutora, który dwa razy w ciągu gry może zaatakować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy. Może atakować drugi raz nawet jeżeli zabita przez niego postać była miastowym.
d)Veterana, który trzy razy w ciągu całej gry może zabić każdą postać, która go odwiedza. W przypadku kiedy w takiej sytuacji zabije Voldemorta, nie przejmuje jego roli, która odpada z dalszej gry.
e)Lekarza, który może ochronić wybraną przez siebie postać od śmierci.


Postacie negatywne:

Bellatriks Lestrange:

1. Dzięki zaklęciu Imperius może kontrolować nocną akcję wybranej przez siebie postaci i wybrać dla niej cel , nie wiedząc jednak kim ona jest.
2.Jeśli wybrana przez nią postać ma więcej niż jedną aktywną umiejętność to używana jest ona losowo.
3. Nie może kontrolować Dementora, ani Lupina.
4. Bellatriks zna także zaklęcie Cruciatius dzięki czemu może zablokować nocną akcję wybranej przez siebie postaci.
5.Przy zablokowaniu Dementora lub Lupina będącego wilkołakiem istnieje 50% szans, że zginie. Może używać tylko jednej z tych umiejętności w danej fazie nocy.

Peter Pettigrew:

1. Niewykrywalny w nocy (poza figurowaniem na mapie Huncwotów Harrego).
2. Jako animag potrafi uciec z więzienia pod postacią Parszywka , jednak wtedy zdradza swoją rolę Blackowi
3.Może podsłuchiwać osoby zamknięte w więzieniu jeżeli zadeklaruje on danej nocy taką chęć. W takim wypadku widzi on jedynie pytania i odpowiedzi. Nie wie jednak kto z kim rozmawia.
4. Harry widzi go na mapie huncwotów jeśli ten odwiedza Syriusza żeby podsłuchać więzienne rozmowy.
5. Jego ukrytym celem jest zabicie Syriusza.

Lord Voldemort:

1.Raz w ciągu gry może przyzwać węża - Nagini , wtedy jego głos liczy sie podwójnie raz w ciągu gry.
2. W przypadku kiedy w grze są jeszcze jego Śmierciożercy ( Petter i Bellatriks) , Voldemort nie może zostać do końca uśmiercony.
3.Jeżeli zginie w ciągu fazy nocy to jego rolę przyjmuje osoba, która go zabiła. Za wyjątkiem Dementora.
4. Jeżeli zostanie zlinczowany to jego rolę przyjmuje jedna z głosujących na niego osób. Uwaga, może ją także przejąć osoba należąca do mafii. Nie może jej przejąć Dementor i Harry.
5. Osoba, która w trakcie gry stała się Lordem Voldemortem dostaje dostęp do doca mafijnego i te same prawa / cele co mafia.
6. Każde wcielenie Czarnego Pana, które zginie będzie figurowało dla graczy jako Lord Voldemort. Role, które gracze ci posiadali wcześniej będą podane dopiero po końcu gry.
7. Kiedy jednak obydwoje Śmierciożerców odpadnie z gry, to może zostać on zostać zabity zarówno w fazie nocy jak i w fazie dnia, a jego rola nie przechodzi na nikogo.
8. Jeśli zabije go Snape z aktywną umiejętnością Veterana lub Dementor to jego rola znika z dalszej gry.
9. Jego ukrytym celem jest zabicie Pottera.


Postacie neutralne:

Draco Malfoy:

1. Jego celem jest wyeliminowanie Harrego w jakikolwiek sposób , jeżeli tak się też stanie to gra zostanie zakończona zwycięstwem Malfoya. Jeżeli Harry zostanie zlinczowany a pierwszy lub ostatni głos na niego odda Malfoy to także wygrywa.
2. Jeżeli jednak zabije on Dumbeldore’a to zyska uznanie w oczach Voldemorta i będzie mógł dołączyć do Mafii od tej pory mając takie same cele i prawa co reszta mafiozów
3. Raz na calą grę może sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby oraz raz sprawdzić kto odwiedza obserwowaną przez niego osobę podczas fazy nocy. Raz w ciągu gry może także podjąć jedną próbę ataku , którą będzie chciał upolować Pottera lub Dumbeldore’a. 4. Jeżeli zarówno Potter jak i Dumbeldore zginą wcześniej bez jego udziału to będzie starał się po prostu dotrwać do końca gry.

Remus Lupin:

1. Jako wilkołak co drugą fazę nocy Lunatyk zaatakuje losową postać.
2. Ma w tym czasie nocny inmunitet.
3. Zablokowany jako wilkołak ma 50% szans, że zabije blokującego.
4. Ma 50% szans, że zabije postać ochraniającą jego cel.
5. Jeśli zostanie zamknięty w więzieniu to istnieje 50% szans, że zabije Syriusza i się wydostanie.
6. Bellatriks nie moze go kontrolować pod postacią wilkołaka.
7. Jego ukrytym celem jest zabicie Pettera Pettigrew.
8. Wygrywa razem z Miastem.
9. Wygrywa jeśli przez całą grę nie zabije żadnej dobrej postaci. Nawet jeśli wcześniej zginie lub zostanie zlinczowany.

Seryjny morderca:

Dementor

1. Ma nocny inmunitet.
2.W fazie nocy zabija wybraną przez siebie postać.
3.Zabija Syriusza jeśli ten więziąc go w Azkabanie nie wykona na nim egzekucji.
4.Istnieje 50% szans, że zabija blokującego przy próbie jego zablokowania oraz 50% , że zabije ochroniarza, który przeszkodzi mu w ataku.
5. Jeśli zabije Voldemorta to samemu nie przejmuje roli Voldemorta, który odpada z dalszej gry.
6.Jego ukrytym celem jest zabicie Syriusza.
 
__________________
"Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021
Even a stoped clock is right twice a day

Ostatnio edytowane przez traveller : 06-05-2016 o 20:48.
traveller jest offline