Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-05-2016, 12:31   #2
traveller
 
traveller's Avatar
 
Reputacja: 1 traveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputację
SZCZEGÓŁOWE OPIS POSTACI:

MIASTO:



Harry Potter:

Chłopiec , który przeżył , syn Jamesa i Lily Potterów. Jest uczniem szkoły czarodziejstwa i magii w Hogwarcie . Jest ściśle powiązany z Voldemortem przez znak , który ten zostawia na jego czole w noc śmierci jego rodziców. Dzięki temu oraz poznanym zaklęciom potrafi obronić się przed Voldemortem i Dementorem. Pod warunkiem, że prawidłowo wskaże osobę, która próbowała go zaatakować. Wie również , pod jaką postacią skrywa się jego najlepszy przyjaciel Ron. Nie mogą oni jednakże zdradzać swoich powiązań i komunikowąć się ze sobą poza fazą dnia. Harry posiada również mapę Huncwotów , otrzymaną od Freda i George’a aby ten mógł bezpiecznie przemknąć się do Hogsmeade , przez co wie kto w ciągu fazy nocy odwiedził obserwowaną przez niego postać.



Ron Weasley:

Jeden z słynnej rodziny Weasley’ów oraz mistrz Szachów Czarodziejów , co potwierdza rozwiązując jeden z elementów zagadki Nicolasa Flamela. Jako najlepszy przyjaciel Harrego , wiem kto skrywa się pod jego postacią. Nie mogą oni jednakże zdradzać swoich powiązań i komunikowąć się ze sobą poza fazą dnia. Jako obrońca w drużynie Quidditcha może wykorzystać swoją umiejętności by zablokować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy. Przy zablokowaniu Dementora lub Lupina będącego wilkołakiem istnieje 50% szans, że zginie.



Hermiona Granger:

Uczennica Hogwartu wywodząca się z rodziny mugoli. Jest wyjątkowo inteligentna , a ilość zadawanych przez nią pytań bywała nieco irytująca. Uwielbia wielkie biblioteczne regały , w których kryją się wielkie magiczne tajemnice , dlatego też w grze może sprawdzać rolę wybranej przez siebie postaci. Hermiona chcąc zaliczyć wszystkie przedmioty dostaję od profesor McGonagall , zmieniacz czasu przez c raz w ciągu gry może się cofnąć się w czasie. W praktyce wygląda to tak, że musi zadeklarować się czy używa zmieniacza przed zakończeniem fazy nocy. Wtedy MG po publikacji posta z wynikami fazy nocy ustala, że następuje kolejna faza nocy, a wyniki z poprzedniej nocy zostają anulowane. Gracze są jednak świadomi co dały im ich nocne akcje i mogą próbować zmienić przeznaczenie.



Albus Dumbledore:

Wybitny czarodziej , dyrektor Hogwartu oraz założyciel Zakonu Feniksa. Dumbledore jest najpotężniejszym , ale również najmądrzejszym magiem. Posiadł we władanie potężną magie jednak zawsze używa jej z wielką rozwagą. W ciągu nocy może sprawdzić przynależność frakcyjną wybranej przez siebie postaci. W jego gabinecie przesiaduję Fawkes , jego feniks , którego ma możliwość przywołania raz w ciągu gry dzięki czemu jego głos liczy się podwójnie podczas tej samej fazy dnia. Jeżeli zginie może jednorazowo wysłać jedną wiadomość z zaświatów do Pottera za pośrednictwem MG.



Kornelius Knot:

Czarodziej czystej krwi oraz Minister Magii . Nie wierzy Dumbledore’owi , kiedy ten informuje go o powrocie Czarnego Pana , twierdząc , że ten chcę zająć jego miejsce. Charakteryzuje go obłuda i chęć manipulacji , co pokazuję poprzez kontrolowanie Proroka codziennego. Pełni rolę burmistrza frakcji miastowych. Może otwarcie ujawnić swoją rolę podczas rozgrywki , wtedy to jego głos będzie liczyć się potrójnie do końca jego dalszej gry. Raz w ciągu całej gry może także wydłużyć fazę dnia o 12 godzin. Jego ukrytym celem jest zlinczowanie większej ilości niemiastowych graczy niż Dumbledore.



Neville Longbottom:

Czarodziej czystej krwi , jego rodzice podobnie jak Pottera , podjęli walkę z Voldemortem w wyniku czego stracili zmysły. Neville wychowuje surowa babcia przez co ma niską samoocene i boi się podejmować ryzyko myśląc , że i tak wszystko zepsuję. Mimo wszystko chcę być honorowy i bohaterski , w grze ochrania wybraną przez siebie postać. Jeśli ochrania postać zaatakowaną przez Dementora lub Lupina pod postacią wilkołaka to istnieje 50% szans, że umrze.


Syriusz Black:

Czarodziej czystej krwi , z słynnej w świecie magii , rodzinie Black. Syn Oriona i Walburgi Blacków. W Hogwarcie , gdzie jako jedyny z rodziny został przyjęty do Gryffindoru przyjaźnił się z ojcem Harrego, Jamesem , Lupinem oraz Pettigrew, którzy nazywali się Huncwotami. Syriusz zostaje również ojcem chrzestnym Harrego , jednak po tym jak Voldemort zabija Jamesa i jego żone Lily , zostaje zesłany do Azkabanu w wyniku intrygi Pettigrew , po 12 latach ucieka stamtąd , aby samemu zamykać w nim postacie. Przetrzymywanej przez siebie postaci może zadać dwa pytania. Musi podać deklaracje kogo zamyka w Azkabanie do końca fazy dnia. Petter Pettrigrew może mu uciec z więzienia, ale zdradzi tym samym swoją rolę. Jeżeli nie wykona egzekucji na Dementorze, kiedy ten jest w więzieniu, ten zabije Syriusza. Jeżeli wykona egzekucję na postaci należącej do Miasta to do końca gry nie będzie mógł wykonywać egzekucji. Jego ukrytym celem jest zabicie/zlinczowanie Dementora i Pettera Pettigrew.



Hagrid:

Półolbrzym , który niesłusznie został wyrzucony z Hogwartu .
Dumbledore dał mu jednak szansę i mianował szkolnym gajowym. Z czasem Hagrid został również opiekunem zwierząt oraz istot magicznych przez co może raz w ciągu gry wezwać Hardodzioba ( który chroni wybraną przez niego postać), Kła ( odpowiada za sprawdzenie frakcji wybranej postaci) lub Puszka (atakuje wybraną przez niego postać) , zaś dzięki swojej nadludzkiej sile przeżywa dwa uderzenia w fazie nocy. Każda z jego umiejętności może zostać zablokowana. W takim wypadku zablokowana umiejętność nie przepada.



Severus Snape:

Czarodziej półkrwi , mistrz eliksirów. Syn Eileen Prince oraz Tobiasza Snape’a. W pierwszej fazie nalotu Voldemorta był śmierciożercą jednak nie był na tyle wierny aby powrócić w jego szeregi. Severus zawsze należał do ludzi tajemniczych i mrocznych , jedynym jego aktem milości była ta do mamy Harrego. To ona sprawiła, że jego serce ostatecznie pozostało prawe. Snape jest zagadką dla wszystkich postaci ze świata Harrego Potera, dlatego jego rola także będzie zagadką dla graczy. Może on zostać:
a)szpiegiem z dostępem do doca mafijnego, do momentu kiedy umrą minimum dwie osoby. Wtedy Snape przyjmuje losową umiejętności jednej z nich porzucając rolę szpiega. W takim wypadku może nawet zmienić swoją frakcję.
b)Jokerem, który w ciągu pierwszej fazy nocy wybiera postać, której rolę przyjmuję (nie zmienia frakcji a jedynie umiejętności). Nie może przejąć umiejętności Voldemorta. Jeśli przyjmie umiejętność Dementora to nie ma nocnego immunitetu, ale sam jako jedyny może zabić nocą prawdziwego Dementora.
c)Egezekutorem, który dwa razy w ciągu gry może zaatakować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy. Może atakować drugi raz nawet jeżeli zabita przez niego postać była miastowym.
d)Veteranem, ktory trzy razy w ciągu całej gry może zabić każdą postać, która go odwiedza. W przypadku kiedy w takiej sytuacji zabije Voldemorta, nie przejmuje jego roli, która odpada z dalszej gry.
e)Lekarzem, który może ochronić wybraną przez siebie postać od śmierci.

MAFIA:



Bellatriks Lestrange:

Czarownica czystej krwi z rodu Blacków, córka Druelli Rossier i Cygnusa. Wraz ze swoim sadystycznym podejściem stała się jednym z najbardziej oddanych ludzi Voldemorta. Po pierwszej wojnie zostaję wtrącona do Azkabanu za torturowanie rodziców Neville’a Longbottoma. Bellatriks jest Śmierciożercą i dzięki zaklęciu Imperius może kontrolować nocną akcję wybranej przez siebie postaci i wybrać dla niej cel , nie wiedząc jednak kim ona jest. Jeśli wybrana przez nią postać ma więcej niż jedną aktywną umiejętność to używana jest ona losowo. Bellatriks zna także zaklęcie Cruciatius dzięki czemu może zablokować nocną akcję wybranej przez siebie postaci. Przy zablokowaniu Dementora lub Lupina będącego wilkołakiem istnieje 50% szans, że zginie. Może używać tylko jednej z tych umiejętności w danej fazie nocy.



Peter Pettigrew:

Śmierciożerca oraz wierny sługa Voldemorta. W czasach szkolnych należał do grupy Huncwotow oraz przyjaźnił się z Jamesem , Syriuszem i Remusem. W wyniku walki z Syriuszem traci palec , następnie pod postacią szczura, Parszywka zamieszkuje z rodziną Wesleyów. Jako animag potrafi uciec z więzienia pod postacią Parszywka , jednak wtedy zdradza swoją rolę Blackowi. Jego zdolności pozwalają mu również na bycie niewykrywalnym w nocy oraz podsłuchiwanie osób zamkniętych w więzieniu jeżeli zadeklaruje on danej nocy taką chęć. W takim wypadku widzi on jedynie pytania i odpowiedzi. Nie wie jednak kto z kim rozmawia. Harry widzi go na mapie huncwotów jeśli ten odwiedza Syriusza. Jego ukrytym celem jest zabicie Syriusza.



Lord Voldemort:

Czarnoksiężnik oraz przywódca Śmierciożerców urodzony jako Tom Riddle. Od początku uczęszczania do Hogwartu interesował się czarną magią i kierowała nim żądza władzy. Raz już prawie zawładnął światem czarodziejów. Wtedy powstrzymał go Harry Potter dzięki poświęceniu jego matki Lilly. Raz w ciągu gry może przyzwać węża - Nagini , wtedy jego głos liczy sie podwójnie raz w ciągu gry. Voldemort poznał tajemnicę nieśmiertelności dlatego stale wymyka się śmierci zmieniając wcielenia jak wąż skóry. W przypadku kiedy w grze są jeszcze jego Śmierciożercy ( Petter i Bellatriks) , Voldemort nie może zostać do końca uśmiercony. Jeżeli zginie w ciągu fazy nocy to jego rolę przyjmuje osoba, która go zabiła. Jeżeli zostanie zlinczowany to jego rolę przyjmuje jedna z głosujących na niego osób. Kiedy jednak obydwoje Śmierciożerców odpadnie z gry, to może zostać on zostać zabity zarówno w fazie nocy jak i w fazie dnia. Jedyną postacią, która nie może przyjąć jego postaci są Harry i Dementor. Jego ukrytym celem jest zabicie Pottera.


NEUTRALNI:



Draco Malfoy:

Czarodziej czystej krwi , ślizgon , który został śmierciożercą. Jest nad wyrost ambitny , chamski i perfidny. Naśmiewa się z biednych czarodziejskich rodzin oraz jak reszta jego rodziny nienawidzi mugoli. Jego potrzeba rywalizacji oraz udowodnienia swojej wartości w oczach innych sprawia , że jego celem jest wyeliminowanie Harrego w jakikolwiek sposób , jeżeli tak się też stanie to gra zostanie zakończona zwycięstwem Malfoyem. Liczy tu się pierwszy i ostatni głos podczas linczu na Potterze oraz zabicie go w czasie fazy nocy. Jeżeli jednak zabije on Dumbeldore’a to zyska uznanie w oczach Voldemorta i będzie mógł dołączyć do Mafii od tej pory mając takie same cele i prawa co reszta mafiozów. Draco specjalizuję się w eliksirach oraz zaklęciach , nauczył się rzucać zaklęcie Expelliarmus , dzięki niemu może raz na calą grę sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby oraz raz sprawdzić kto odwiedza obserwowaną przez niego osobę podczas fazy nocy. Raz w ciągu gry może także podjąć jedną próbę ataku , którą będzie chciał upolować Pottera lub Dumbeldore’a. Jeżeli zarówno Potter jak i Dumbeldore zginą wcześniej bez jego udziału to będzie starał się po prostu dotrwać do końca gry.



Remus Lupin:

Gryfon półkrwi , jeden z twórców mapy Huncwotów . Syn Lyall i Hope Lupinów. Ugryziony przez Fenrir’a Greybacka’a sam zmienia się w wilkołaka . Dlatego co drugą fazę nocy Lunatyk zaatakuje losową postać. Wygrywa wtedy , gdy podczas gry nie zabije żadnej dobrej postaci , nawet jeśli zostanie zlinczowany lub umrze w fazie nocy. W przypadku kiedy podczas przemiany Lupin zostanie zamknięty w więzieniu , istnieje 50% szans, że zabije on Syriusza. Również przy próbie bloku jego ataku lub ochrony jego celu istnieje 50% szans, że osoba, która powstrzymała go przed śmiercią zginie. Moc Bellatriks nie działa na niego. Ma nocny immunitet kiedy jest w postaci wilkołaka. Jego ukrytym celem jest zabicie Pettera Pettigrew.


SERYJNY MORDERCA:



Dementor:

Najokropniejszy stwór w świecie czarodziejskim. Po pierwszej wojnie służył jako strażnik Azkabanu , jednak potem sprzeciwili się Ministerstwu Magii. Wysysa całe światło oraz dusze z człowieka . Specjalizuje się w byciu cichym zabójcą. Ma nocny inmunitet. W fazie nocy zabija wybraną przez siebie postać. Zabija Syriusza jeśli ten więziąc go w Azkabanie nie wykona na nim egezkucji. Istnieje 50% szans, że zabija blokującego przy próbie jego zablokowania oraz ochroniarza, który przeszkodzi mu w ataku. Jeśli zabije Voldemorta to samemu nie przejmuje roli Voldemorta, który odpada z dalszej gry. Jego ukrytym celem jest zabicie Syriusza.
 
__________________
"Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021
Even a stoped clock is right twice a day
traveller jest offline