Żelazna korona
Konie powłóczyły nogami niosąc was z trudem w górę leśnego traktu, daleko na zachodzie księstwa Tiranu. Między drzewami widzieliście już światła pierwszych zabudowań, zbliżaliście się do miasteczka w którym zamierzaliście wypocząć przed dalszą podróżą.
Pogoda, słoneczna od samego rana, zepsuła się gdy tylko minęliście przybity do drzewa napis OGARY, na którym ktoś namalował w środku pierwszej litery czarną źrenicę.
Najpierw usłyszeliście zbliżający się szum, chwilę potem otoczyła was ściana deszczu. Zerwane z drzew liście kleiły się do płaszczy, woda zalewała oczy.
W pewnej chwili wszystko się zmieniło - deszcz ustał, zapadła dziwna cisza przerywana tylko pluskiem spadających z gałęzi kropli wody, a na ziemi położyła się nisko mgła, która wydawała się wysączać spomiędzy drzew. Parująca woda sprawiała, że ciężko było oddychać. Konie zatrzymały się spłoszone, gdy wraz z mgłą na środku drogi wyłoniła się ubrana w dworską suknię kobieta. Szła w waszym kierunku ze głową spuszczoną, a ramionami wyciągniętymi na boki jakby poruszała się po omacku. Szeroka suknia, ozdobiona pobrudzonymi błotem falbanami sprawiała, że kobieta wydawała się sunąć, niepewnie i z trudem, ale wyraźną determinacją.
Muzyka do klimatu:
https://www.youtube.com/watch?v=p4zluA60hjs REKRUTACJA
Horror, 16+.
System: autorski świat fantasy, Ramar, tylko ludzie, nie trzeba nic o nim wiedzieć, bo akcja będzie ograniczona do jednej miejscowości. Odpowiedzi nie muszą być długie, mechanika uproszczona opisana poniżej.
Gracze: podróżnicy, którzy trafiają do miasteczka Ogary w drodze do stolicy, szukający pracy.
Kiedy: chciałbym rozpocząć 26 maja.
Tempo: około dwa dni na odpowiedź.
Mechanika edit: zmienione
Test: rzut k12 przeciwko sumie trzech wartości (cecha*3, cecha*2+umiejętność lub cecha+umiejętność+umiejętność - zależnie od sytuacji, brak umiejki traktuje się jak 0 podczas sumowania).
przykład: gracz ma umiejętnośc "walka mieczem", deklaruje "próbuję wytrącić mu mieczem nóż z ręki", test zręczność*2 + walka mieczem = 3*2+4, rzut k12, jeśli wypadnie MNIEJ niż 10 to sukces.
Tworzenie i karta postaci
Postaci wklejajcie w temacie rekrutacji, czas do 25 maja do północy.
Imię: --
Krótki opis: --
Siła --
Zręczność --
Gibkość --
Inteligencja --
Charyzma --
Percepcja --
Atuty:
Tworzenie postaci:
Krótki opis = kilka słów na temat wyglądu, zajęcia np. "Ostacjusz, podstarzały medyk"
Cechy = przydziel im wartości 1 2 2 3 3 4 wedle uznania.
Umiejętności = wartości do przydziału: 4,4,4,3,2,2,1,1 - lista jest w podręczniku na stronie 55, ale można wymyślić własne.
Magia - traktowana jak umiejętność, wymaga kynitu, magicznego kamienia.
Świat
Księstwo Tiranu w którym rozgrywa się akcja to kraj targany wojnami, zamieszkany przez Tirańczyków, potomków Ramian i tubylców, skośnookich Tilarów. Magia jest rzadka, wymaga magicznego kamienia, kynitu.
Podręcznik w bardzo wczesnej i skróconej wersji (proszę go nie udostępniać, nie miałem zamiaru go jeszcze publikować, ale na potrzeby sesji się przyda):
http://magory.net/demo/Ramar-BETA-DLAFORUM.pdf
PS.
Ilość graczy: od 2 do 5. Warunki to raczej szybkość zgłoszenia.