| [Autorski] Liga Legend: Nowe Pokolenie Autorska sesja sandbox w świecie League of Legends Wprowadzenie: Opowiem wam legendę o paru śmiałkach, którzy zwiedzili całe Valor. Byli pogrzebani w piaskach Shurimy, jak i dryfowali do portu w Bilgewater oraz widzieli tworzenie wynalazków z Bandle City. Mowa tu o młodych legendach, którym nie straszna była otchłań Pustki jak i mrok Nexusu. Widzieli oni również dobro Ionii jak i sprawiedliwość Demacii. Lecz wszystko się zaczęło od...
Tego, że zobaczyłem starą, zabitą dechami karczmę, z komina której wydobywał się gęsty czarny dym. Wiedziałem, że to właśnie tam znajdę osoby na tyle szalone i łase na złoto, że podejmą się mojego zadania. Wiedziałem, że kręci się w niej parę typków spod ciemnej gwiazdy prosto z miasta Nexus. Otworzyłem drzwi z potężnego kopa i zawołałem "Kto chce napchać torbę złotem niech się do mnie zgłosi". Po moim niewątpliwie odważnym posunięciu usiadłem do stołu, a ludzie sami zaczęli się do mnie zgłaszać. Główne założenia sesji: Witam wszystkich. Wpadłem na pomysł zrobienia przygody w świecie Valor, Runeterry lub League of Legends jak zwał tak zwał. Nie jestem początkującym mistrzem gry i prowadziłem już sporo sesji przez komunikatory. Można mi zaufać, nie zniknę po tygodniu. Tak więc, czy jest ktoś chętny zagrać uczniem któregoś z bohaterów League of Legends? Zakładam jak najdłuższą przygodę w świecie Valor i pobliskich wyspach jako najemnicy. Jest tutaj miejsce na heroiczne czyny jak i mrożące krew w żyłach podstępy. Sama sesja będzie się opierać na sandboxowej rozgrywce, zaraz po wykonaniu pierwszego zadania. Grupa będzie się składać z najemników chętnych wykonać prawie każdą misję za odpowiednią ilość złota. Jak można się zgłosić? Krok pierwszy:
Zgłosić swoją kandydaturę pod postem lub w prywatnej wiadomości do 04.06.2016 do godziny 10:00. W wiadomości zawrzeć takie informacje jak avatar (nie zdjęcie, nie manga, coś klimatycznego), Imię lub przydomek, Wybranego mistrza z puli 130 bohaterów, rasę (Yordle, Człowiek, Kreatura z pustki, Nieumarły), płeć, wiek, krótka historia (minimum 10 zdań)
Krok drugi:
Przyjęcie piątki graczy, których przygarnę. Wszyscy gracze dostaną ode mnie wiadomość najprawdopodobniej dzień przed rozpoczęciem sesji. FAQ: - Jak często odpisujemy?
- Posty piszemy minimum raz w tygodniu (nie napisanie postu oznacza oddanie mi we władanie swojej postaci)
- Czy używamy google doc
- Nie
- Więc jak będzie wyglądać walka?
- Przez roll 20
- Kim mogę zagrać?
- Uczniem któregoś z bohaterów League of Legends.
- Czy nasze postaci mają mieć podobny charakter, styl jak mistrzowie?
- Tak, muszą być z nimi powiązane choć trochę.
- Czy umiejętności mają być podobne?
- Nie muszą być, ale warto by było opisać jak działają i wyglądają.
- Czy dyskusje/kłótnie między postaciami wchodzą w grę, jeśli chodzi o powiązania fabularne mistrzów
- Tak i będą odpowiednio nagradzane.
- Jak długie mają być posty?
- Minimum pięć zdań. Mechanika: Mamy trzy statystyki:
- Ofensywa
- Defensywa
- Moc
Na które można przeznaczyć 4 punkty startowe.
Rozwinięcie Ofensywa sprawi, że nasze ciosy lub strzały będą silniejsze i celniejsze, a dokładnie startowa szansa na trafienie to wynik 1-5 na k20. Po dodaniu punktu k20 zmienia się na k12 potem k10 itd… Obrażenia będą wynosić dwa, w przypadku postaci bijących z bliska i jeden, w przypadku postaci bijących na odległość za każdy wydany jeden punkt.
Rozwinięcie Defensywy sprawi, że dostaniemy jeden punkt pancerza co dwa punkty Defensywy, zwiększy nam się żywotność o trzy jak i dostaniemy możliwość uniku, która działać będzie następująco: wynik 1-3 na kości k12 w przypadku jednego punktu Defensywy k10 w przypadku dwóch punktów Defensywy itd...
Rozwinięcie Mocy sprawi, że nasza jedyna umiejętność, której możemy użyć raz na cztery rundy będzie silniejsza. Dokładnie każdy jeden punkt może zwiększyć siłę mocy o:
- dwa punkty obrażeń
- obszar na dwie kratki dookoła użycia umiejętności
- unieruchomienie przeciwnika na dwie tury lub unieruchomienie dwóch przeciwników na turę
- jedno turowe ogłuszenie
- leczenie za pięć punktów
- jedna runda niezniszczalności
- ściana na cztery kratki pola bitwy
- zasięg umiejętności na sześć kratek
- dwie rundy niewidzialności
- cztery rundy latania
- trzy punkty penetracji
- jedna runda mniej odnowienia (można maksymalnie dodać jeden punkt)
Walka jest turowa. Najpierw zawsze zaczynają postaci graczy. Są też ataki okazyjne za wyjście z zasięgu walki przeciwnika walczącego w zwarciu. Każda tura ma dwa segmenty takie jak:
- atak (dwa segmenty)
- garda czyli dodatkowy punkt pancerza na jedną turę (jeden segment)
- bieg 3 pola (jeden segment)
- użycie mocy (dwa segmenty)
Pozostałe statystyki są dość umowne jak np: Wypatrywanie są zależne od umiejętności mistrza tak więc mając za mistrza Lee Sina nie wypatrzymy przeciwników na czas itd...
__________________ "Ignorance is bliss." ~ Cypher
Ostatnio edytowane przez Mrsanczo : 03-06-2016 o 11:49.
|