Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2016, 14:38   #3
Amon
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 1 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
Cytat:
ale opinia
Ha! jasne, ktoś kto nie ma o czymś pojęcia zawsze ma opinię toteż zawsze, ale to zawsze gotowy jest ją wyrazić

To nie jest jakiś tam szczególny problem tego konkretnego settingu. Przecież każda gra rpg, a nawet mmo polega w dużej mierze na kupowaniu zdolności za pdki.

Natomiast jakaś idea że mg myśli za gracza jak on ma rozwijać swoją postać jest bez sensu - gracz ma rozwijać swoją postać jak mu się tylko podoba, wykożystując do oporu mozliwości systemu. A mg nie ma się nad tym zastanawiać, on po prostu robi z graczem co chce. Gracz nie powinien nigdy słyszeć żadnego ooc w stylu "nie, tak nie można" itp. Jesli nie można, gracz dowie się o tym w grze.
Nie obraźcie się ale mechanika wampira wcale nie jest mniej naiwna niż mechanika dnd.
Ok, jako wampir się nie starzejesz nie tracisz siły itp. Ale czy ogrywacie ciągłe cwiczenia by miec te wysokie kropy w skillach czy talentach? bo sorry ale jak ktoś nie trenuje regularnie strzelania, walk, czy nawet uwodzenia, to jest raczej nie za dobry. Chyba każdy wie jak wyglądają sprawy łóżkowe po paru latach przerwy, albo jazda samochodem. Kto chciał by wejść do auta z Mietkiem, który ostatnio jeździł 10 lat temu (choć wtedy był rajdowcem)?

Mechanika jest już wystarczająco naiwna. No ale ok, tak musi być w grach. Macie dokładnie opisane za co zdobywa się pedki i jak mozna je wydawać. I tu nagle argument sensowności? pfff bitch please...
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
Amon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem