Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-06-2016, 15:18   #8
Gveir
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał PanDwarf Zobacz post
Mechanike sobie przerobisz a fabularnie przeciez mozesz czerpac garsciami z dodatkow do 2 ed.
To, dokładnie to. Bardzo dobra porada. Oczywiście nie zapominaj o tym co powiedział Clutter, z resztą sam obczaję ten dodatek
W dużej mierze wszystko zależy od Ciebie. Zawsze możesz grać uczniem czarodzieja, który ukrywa się pod przykrywką dobrego mieszczanina, a po godzinach schodzi do piwnic by praktykować rytuały, lub możesz stworzyć sesję, w której drużyna dopiero zaznajamia się z kultem, gdzie nie są osobami posiadającymi dar magii.
No i korzystanie z dodatków 2 edycji jest pomocne. Ja korzystam z Niezbędnika i Królestwa Sigmara.
 
Gveir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem