Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-07-2016, 20:55   #1
Lord Cluttermonkey

Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Wieczni Wojownicy

From the otherworldly Great Race and the draconic First Men and their dragon allies to the evil and mysterious Markrabs who engulfed the world in the Uttermost War; from the Ancient Kelnorian Empire, the Orichalan Dragon Lords and the very gods themselves who immersed the lands in the War of the Pious and Philosophers to the current struggle between Viridistan and the emerging city states, the Wilderlands is a place of conflict, fallen empires and disparate cultures and races. The feel is one of a world in decline or new rebirth, filled with ruins and ancient mystery. In many places, civilization is just beginning to return.

czyli krwawe widowisko o awanturnikach ściganych przez kosmiczne przeznaczenie

Witajcie graczki i gracze, czytelniczki i czytelnicy,

Jeszcze raz - najważniejsze odnośniki:
  • Wprowadzenie, z którego można się dowiedzieć, w co tak właściwie gramy.
  • Wiki kampanii. Tutaj znajdziecie wszystkie potrzebne informacje o sesji, świecie gry i zasadach.
  • W rolach głównych. Wszyscy PCs oraz rys ważnych dla sesji NPCs i organizacji.
  • Mapnik, czyli wszystkie przydatne mapy w jednym miejscu.
  • Dziennik, w którym będę umieszczać codzienne podsumowania straconych i zdobytych zasobów.
  • Tutaj gramy!

Karta drużyny, gdzie są wypisane Wasze wszystkie zdobyte Punkty Doświadczenia.

Ściągawka z Waszych rzutów obronnych i umiejętności, ekwipunek oraz karty postaci:
Oraz poplecznicy, najmici i BN towarzyszący drużynie:

czyli spin-off kampanii łowcami niewolników z Nieskończonych Wysp

The first savage tide has already touched the world. Unleashed from the cruel heart of a shadow pearl, the tide swept over an ancient civilization, transforming the citizens of a proud city into feral, cannibalistic fiends. The hateful architects of the savage tide watched, taking pride in the ruin they had wrought. Now, after a thousand years, the savage tide is about to return. Yet this time, the doom will not be limited to one hapless city. This time, all of civilization waits unknowing on the shore, blissfully ignorant of what the tide is about to bring in.
Najważniejsze odnośniki:

Varthak Krwawe Oko (kopia MP)
Martwa Woda (kopia MP)
Isgaut MacGrith (kopia MP)
Burza (kopia MP)
Tania (kopia MP)

Życzę i frajdy, i sukcesów, choć gwarantuję tylko to pierwsze.

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-05-2018 o 21:43.
Lord Cluttermonkey jest offline