Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-08-2016, 19:22   #109
Flamedancer
Konto usunięte

Reputacja: 1 Flamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputację
Ostateczne słowo mimo wszystko należy do Warlocka. Ja tam to mam w nosie. Po prostu chcę uniknąć niepotrzebnych zgrzytów, bo czasami warto działać za sprawę dobra chociażby po to, by mieć sojuszników.

Warlock może zadecydować, że taki antypaladyn będzie korzystać z kodeksu antypaladyna napisanego w Inner Sea Gods. Rzucę dwa przykłady.

Rovagug (Chaotycznie Zły)
- All things must be destroyed, but the tools of destruction will be destroyed last.
- The beautiful die first. Their loss wreaks havoc in the hearts of those who love.
- All is vanity before the tide of destruction.
- The world is a lie. The only truth is oblivion, born of storm and horror.
- Torture is needless delay. I give the gift of a quick death.
- I will die standing.

Calistria (Chaotycznie neutralna)
- My life is my path, and none will sway me from it.
- I devote myself to the pursuit of my passions.
- I take what I desire, by trick or by force. If others resent my actions, they may attempt to take vengeance against me.
- All slights against me will be repaid tenfold.
- I am the instrument of my own justice. If I am wronged, I will take vengeance with my own hands.

Tutaj kodeks jest po prostu zależny od filozofii, jaką przedstawia dany bóg. Jest to fajne i interesujące. To samo jest zresztą z paladynami - paladyński kodeks Sarenrae jest boski.

Spis wszystkich bóstw tutaj:
Archiwa Nethysa
Lore (Wiki)

Flamedancer jest offline