Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-08-2016, 13:20   #29
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Fani hiperrealistycznej gry mogliby zainwestować w Riddle of Steel i dać spokój biednemu WFRP. Przy Zweihanderze też pojawiło się grono rozczarowanych backerów, dla których nowy system walki jest za bardzo filmowy a za mało historyczny, cokolwiek to w ich rozumieniu znaczy. Poziom abstrakcji Oburaka rzecz jasna nie odbiega od WFRP.

Zasada Morela jest według mnie słaba, bo narzuca schemat. Lepiej sprawdziłaby się osobowość i inspiracja z dedeków 5E. Za granie zgodnie z wadami, więziami, ideałami i cechami osobowości postaci gracz dostaje dodatkowy punkt szczęścia. Jak to w 5E dokładnie wygląda, można ogarnąć w SRD.
 
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem