Wygląda to dość typowo:
- krótki opis, kim jest (a raczej była) postać, jak wygląda itd.
- 6 cech (siła, zręczność [inaczej zwinność, gibkość], kondycja [odporność organizmu], inteligencja, szybkość [ruchu], charyzma)
- jakieś umiejętności.
I w sumie tyle, bo jako niedoszłe ofiary białego szkwału o ekwipunek dopiero będziecie musieli się postarać.
Dla
cech każdemu wylosuję sześć wartości i podeślę do rozdzielenia wedle uznania.
Umiejętności będzie sobie można samemu wymyślić tak, żeby wyrażały to, w czym postać jest szczególnie dobra. Umiejętności mają poziomy, im wyższy tym lepszy. Do rozdzielenia będzie 21 pkt. Koszty poszczególnych poziomów rozkładają się:
- I poziom - 1 pkt
- II poziom - 2 pkt
- III poziom - 6 pkt
- IV poziom - 10 pkt
- V poziom - 15 pkt
- VI poziom - 21 pkt.
Czyli, przykładowo można wymyśleć dla postaci dwie umiejętności na poziomie IV i jedną na poz. I, żeby wydać całe 21 pkt. Umiejętności mogą się sumować podczas testu. Przykładowo, jeśli ktoś ma "Broń biała" i "Walka mieczem", to walcząc mieczem w typowej sytuacji będzie korzystał z obu benefitów.
Tak, tak, wiem, że z punktu widzenia retrogrania niektóre z tych rzeczy mogą brzmieć jak herezja.