- Aaa! Tu jest przeniesione te fanbookowe knucie!
- Co do medycznych bajerów to tak. Przydałoby się. Kiedyś nawet na swoje ptrzeby zacząłem robić taką ściągę i się taki troche brudnopis zrobił.
https://docs.google.com/document/d/1...d-rPXxL68/edit
- Z robotami i pojazdami jest problem. Bo "Ołów" ich w ogóle nie bierzę pod uwagę. Waściwie różne stwory nie-humanoidalne też nie. Przydałoby się mieć jakaś rozpiskę. Głównie coś prostego jak bardzo taki pocisk może zdemolować dany obiekt.
- Z zamówień na fanbook to by się jeszcze pojazdy własnie przydały. Wzór na nie. Tak by człowiek mając jakieś "staty" z "Autoświata" czy podobnego źródła mógł sobie sam przerobić brykę na realia gry. Bo jak te kilogramy i metry przerobić na Manewrowość, Przyśpieszenie i inne mechowe staty to obecnie wcale nie jest ani łatwe, ani oczywiste, ani jasne, ani przyjemne. Przynajmniej dla mnie nie. No i mecha do motoakszynów bo ta neurowa na zderzaki i odległosci, jest dla mnie mętna i wyrwana z kontekstu. Taka planszówkowa. Na daną planszę do rozegrania Wyścigu może i dobra. Ale jak ja mam scenę w sesji z metrami i lemingami na planszy w różnych pojazdach czy poza nimi no to nie wiem jak tego użyć. Coś tam zawsze zaimprowizuję ale i tak to palcem po wodzie pisane za każdym razem. Przydałyby się jakieś klarowniejsze i zasady na te bryki i ich używanie. Po częsci dlatego unikam nadmiaru bryk w sesjach.
- Co do robienia większej ilości spluw to też już kiedyś nad tym dumałem. Wyszło mi coś takiego:
https://docs.google.com/document/d/1...D0Oev6o4/edit#
- Chciałem mieć jakieś wspólne mianowniki by można było jak nie każdą to chociaz sporo broni z reala przenieść samemu na realia gry i nie być uwięzionym tylko w ramach opisanych przez podręczniki czy fanbooki.