Agape: 12, 12, 11, 9, 6, 10
Ardel: 7, 8, 6, 6, 12, 13
Przypiszcie sobie te wartości do cech wedle uznania i wizji postaci. Przypomnę cechy: siła, zręczność (inaczej zwinność, gibkość), kondycja (odporność organizmu), inteligencja, szybkość (ruchu), charyzma.
Dodam, że średnia wartość każdej cechy przeciętnego człowieka wynosi 7, co wynika z tego, że jest losowana rzutem 2k6. Natomiast wasze cechy, jak i pozostałych postaci graczy, losowane były i będą rzutami 2k6+2, jako że z założenia jesteście ponadprzeciętni.
Gienkoslav
Co rozważań na temat broni palnej, to podobny temat do wcześniejszych, nie chcę się powtarzać. Możesz tak, możesz siak - o plusach i minusach obu podejść pisałem do Agape. Ogółem byłbym z tym ostrożny, bo wydaje mi się, że duża część zgłaszających się ma jednak wizję świata, w którym prochu to jeszcze nie ma i długo nie będzie (acz mogę się mylić, naprostujcie jakby co), jak i planowana na ten moment sytuacja startowa sprawia, że tego typu umiejętności mogą być przez długi czas bezużyteczne. No chyba że po zsumowaniu preferencji z zaakceptowanych zgłoszeń wyjdzie mi znowu jakaś wolta. Więcej będę na ten temat wiedział po 5tym.
Cytat:
Czy może przyjmiemy, że coś czego nie potrafimy (bo tego nie zadeklarowaliśmy), a co jest na logikę w miarę proste, uda nam się wykonać ale z jakąś karą. Np bandaż zrobiony ze szmaty nie będzie się tak dobrze trzymał jak w przypadku obwiązania go przez osobę umiejącą opatrywać rany/leczyć. Hm?
|
W mechanice, którą będę stosował, dokładnie tak właśnie jest.