Wątek: Megaposty
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-11-2016, 16:16   #6
Warlock
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Długie posty o przysłowiowym wiązaniu buta same w sobie nie są fajne, ale widziałem wielu aktywnych graczy, którzy podczas mało ekscytujących kolejek potrafili wykorzystać daną swobodę i ubarwiać swoje posty pobocznymi akcjami lub retrospekcją postaci. Nami pisała w ten sposób w Oku Talony i dzięki temu jej postać była bardzo wyrazista i fabularnie dojrzała.

GDoc w postach to świetne narzędzie. Dużo z niego korzystałem, zwłaszcza w Cieniach Neverwinter, gdzie często w jednym poście opisanych było kilka scen. Niektóre posty zawierały tyle scen, że rozwiązanie ich w trybie stricte postowym zajęłoby mnóstwo kolejek i wiele stron postów, a tak to w ciągu dwóch tygodni było to wszystko rozegrane i opisane. W dodatku uważam, że GDoc to najlepsze narzędzie dla MG, który chce aby jego sesja była nie tylko jego sesją, ale sesją wszystkich graczy. Dzięki niemu możemy łatwo pociągnąć wątki poboczne, rozwijać fabularnie postać i prowadzić długie dialogi między postaciami bez uczucia spowolnienia sesji. Tylko niestety takie skupienie na wątkach bohaterów graczy efektowne jest gdy w sesji bierze udział maksymalnie 4 graczy (chyba, że ktoś ma naprawdę dużo czasu), bo im więcej uczestników tym coraz trudniej to ogarnąć i powstaje coraz więcej kompromisów.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem